AtrisinātaProffit - Krāpšana
Iepriekš ar interneta veikaliem sadarbība bijusi veiksmīga, tādēļ diemžēl pirms preču pasūtīšanas nepalasīju atsauksmes / sūdzības par www.proffit.lv (sia kasija) . Tukšs krāpnieku kantoris!
Shēma laikam pret visiem pasūtītājiem viena - klientam jāmaksā 100% priekšapmaksa, tad pacietīgi jāgaida savs pasūtījums 2 nedēļas, tad pašam jāmeklē "pārdevējs" - jāraksta e-pasts, jāzvana (kas arī nav tik vienkārši izdarāms, jo viņiem ir viens telefons, kuru mēdz necelt...) , tad operators paziņo, ka krava aizkavējusies un jāgaida vēl... Man īpaši "paveicās", jo prece nebija piegādāta arī pēc papildus gaidīšanas laika (samaksāju 31.05.2020. , piegādi solīja 15.06.2020. , tad pārcēla uz 25.06.2020. , kad beidzot 25.06.2020. Sazvanīju kantori, paziņoja, ka tuvākais iespējamais (!) preces piegādes laiks ir 02.07.2020...) . Lieki piebilst, ka pasūtīto preci nogaidījos un tā arī nesaņēmu.
Ja vēl kādam pēc visas pieejamās negatīvās informācijas ir vēlme veikt pasūtījumu proffit.lv, iesaku apbruņoties ne tikai ar milzu pacietību, bet rēķināties arī ar ilgstoši "iesaldētiem" naudas resursiem un pabojātiem nerviem. Laikam sava veida jauna kreditēšanās metode uz naivo pircēju rēķina... Naudu atgrieza kontā tikai nedēļu pēc naudas atgriešanas iesnieguma nosūtīšanas.
Vai šeit nebūtu darbiņš ptac un citām uzraugošajām iestādēm?
Man personīgi ļoti interesē, vai vispār ir kāds "laimīgais" pircējs, kurš no šī veikala iegādājies un arī saņēmis kādu preci? : d
Cien. proffit.lv pārstāvi!
Vai jūs vispār izlasījāt manu sūdzību? Ar ilgu gaidīšanu, bet es savu samaksāto naudu esmu atguvusi, vairs nekāda jūsu "palīdzība" man nav nepieciešama.
Mana ieraksta mērķis ir brīdināt citu patērētājus. Ir pietiekami daudz godīgu interneta veikalu, kas pilda savas saistības pret klientu, un tas diemžēl nav proffit.lv! Nevienam neiesaku veikt pasūtījumu proffit.lv, jo tā ir tukša laika tērēšana!
Pievienot komentāru