www.sudzibas.lv Profesionālā skaistuma skola "" pedagoga "" Nadeždas Petrowas uzvedība, attieksme pret klientu

Profesionālā skaistuma skola - "" pedagoga "" Nadeždas Petrowas uzvedība, attieksme pret klientu

Pirmajā dienā bija  pasniedzēja Žanna, kura bija visai profesionāla,  visu ļoti labi paskaidroja, interesanti apmācīja, izturējās pieklājīgi, normāli,   adekvāti.  
otrā kursa dienā nepaveicās, jo priekšā bija furija-neadekvāta, neprofesionāla ""pasniedzēja"" nadežda. Ne labdien, ne sveiki. No paša rīta, 9.00 no rita, kursu dienā, pārgriezta seja, neapmierināta un ļoti agresiva, pat krimināla uzvediba. Ķērca, bļāva, brauca virsū klientei. Kad kliente pienāca viņai klāt, atvainojās, pajautāja, vai var atbildēt uz vienu jautājumu,   kas skar kursa tēmu, viņa uzķērca zili melna ""tu neredzi, ka esmu aizņemta? ! "", lai gan pati klačojās  šķiet ar kaut kādu paziņu pa telefonu, un stāstīja, kā viņu nokrāpis, pametis viņas vecis.  

tālāk, šī nadežda uzgrieza mācību telpā uz max skaļumu radio aparātu, kurā auroja nenormali skali dziesmas, pat nevarēja dzirdēt, ko Saka otrs, sarunāties ar modelēm, kad es nogriezu klusāk radio, viņa ieskrēja telpā, un sāka bļaut, ko es aiztiekot radio, pagrieza to vēl skaļāk, un agresīvi  bļāva, kāpēc neesot saklāts galds darbam, lai gan bija tikai pl.9.30, bet  pl. 10.00 tik bija jāsākas nodarbībai. Kad kliente uzklāja galdu, nadežda pieskrēja, no pusgalda norāva visas salvetes, un  dusmigi  šņācot, iemeta miskastē viņas, neko nepaskaidrojot. Kad viņai prasīja, kāpēc tika norauts pusgalds, šī atķērca ""ja tu ar mani runāsi  šitā, es vispār tevi neapmacīšu"", kliente atbildēja "a kapec jūs bļaujiet uz cilvekiem, un neko nepaskaidrojot, ko īsti darīt, tikai agresīvi ķērcat? "", uz ko nadežda vispār sāka draudēt ar policiju,   un bez mazvai fiziski uzbruka klientei, bij tada sajūta, ka tulit iesitīs. Kad kliente sazvanīja to sievieti, laikam anete, koordinatore, kas piesaista klientus un savāc naudu, un pateica, ka pasniedzēja nadezda ir neadekvāta, uzvedas, ka nepieskaitāma.   tad anete dievojās, ka ""viņiem pirmo reizi šāds gadijums"". Interesanti, jo sūdzības.lv,   4 sūdzības stāv,   visas par pasniedzeju nenormālo uzvedību, attieksmi, a cik vēl ir dzēstas?   par šo nadezhdu iepriekš rakstītas sūdzības ļoti ātri pazuda, acīmredzot šis nav pirmais gadījums, un nadežda ir labos kontaktos, vai maksā,   lai par viņu sūdzības ātri šeit izkūst.   

kliente šito nadeždu redzēja pirmo reizi, nekads konflikts nebija bijis. Iepriekš, vienkārši uzreiz no nadezdas bija nekontrolējams naida izvirdums pret klienti, kliente pavadīja iestādē max 25min, un visu šo laiku nadežda bļāva, agresīvi uzvedā, visādā veidā demonstrēja savu naidpilno attieksmi pret klienti, nadežda arī  piegāja pie klientes modeles, un pateica, lai iet prom, ka apmacibas nenotiks. Ar kādām tiesībām? Direktore var paskaidrot, kapec viņa pieņēmusi darba šitādu nadezdu, kurā neparzin elementarakas normas, kā ir jākomunicē ar klientu, kas vispār viņai maksā algu? Klientes priekšā, nadežda klaji meloja, apmeloja klienti, kad skaidrojās ar aneti, par situāciju, meloja, izdomāja to, kas nav. Par šito varat nestresot, klientei ir ieraksts, video ar situāciju.   varu pierādīt katru savu vārdu.  
brīdinu, ja neatdosiet visu jums samaksāto summu, iesūdzēšu jūs tiesā, maksāsiet man vēl morālo kaitējumu, ko izdarīja nadežda. A tas, ka jūsu iestādes pedagogi neatbilst pedagogu normām pat tuvu, tas skaidrs, pēc sūdzībām, kuras arī šeit kārtīgi esat jau iepriekš patirijuši, un tirat joprojām. Jums intrigām, klientu apmelošanai, sūdzību dzēšanai ir laiks, bet apmācībām un profesionāli veikt savu darbu, laika nav. Ar jūsu limeni viss skaidrs. Tāpēc jums zemākā Cena kursiem, ar to ņemat klientu. Jo ar citu jau neko nevarat paņemt.  
vispār vērtējot nadezdas neadekvato izturēšanos, un to, ka kliente pirmo eizi redz nadeždu, un nav pazistama ar so personu, vai nu nadezda nav isti riktīga, vai, izskatās, ka nadežda stresoja par konkurenci, izraisīja maksligu konfliktu, neļāva iziet apmacibu procesu, tādā veidā, atsakot apmācīt klientu, lai izvairītos nākotnē no perspektīviem konkurentiem, jo acīmredzot visdrizak pati ir apaļa nulle, kā profesionalis, un negrib, ka tirgū ienāk jauni, spēcīgi dalībnieki, kas ir ne tikai talantīgi, bet arī ar lielu entuziasmu apveltīti individi. Nožēlojami zemisks limenits.

 kategoriski neiesaku, šo iestadi!
Ar sitadam petrowaam jus gaida bankrots!

14.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes