Prieks Tūre - Maldinoša reklāma - krāpšana tūrēm
Absolūti maldinošā reklāma par piedāvājumu. 01/07 atgriezos ar 5 saviem draugiem no brauciena uz Krētu. Pasūtījām un samaksājām par piedāvajumu ar Golden Beach 4 zvaigžņu viesnīcu, bet kad ieradāmies jau Herakolinas lidostā, tad mums iedeva citu viesnīcu Elmi Suits, kur centās mums iegalvot, ka tā ir tāda paša līmeņa viesnīca un Golden Beach nav pieejama, jo ir pārpildīta. Kas jo vairāk izbrīna, jo ceļojums bija nopirkts 3 mēneši iepriekš un līdz izlidošanas brīdim, nekas neliecināja, ka tā ir parpildīta. Mēs nebijām slinki un aizgājām uz Golden Beach viesnīcu, kas atradās blakus - tā tiešām ir normāla 4 zvaigžņu viesnīca ar ievērotiem visiem standartiem, gan numuriņos, gan apkalpošanā. Savukārt, Elmi Suits ir parodīja par 4 zvaigznēm, jeb numuriņš, kurā mūs sākotnēji ielika, atbilda kempinga statusam - vecas mēbeles, mazs numuriņš, duša pus-kvadrātmetra ar aizskaru, kas līp klāt, tualete dzeltenā krāsā no 80tajiem gadiem. Tikai tad, kad mēs pacēlām lielu traci, tad viesnīcas personāls mums ļāva izvēlēties citus numuriņus un mēs apstaigājām daudzus, līdz atradām kādu, kas ir daudz maz pieņemams dzīvošanai. Naktīs nez no kurienes nāk istabās liela izmēra prusaki, kas līdzīgi Madagaskaras prusakiem. Ēdiens ļoti viduvējs, no 7 dienām, tikai 2 bija kaut kas tāds, kas mums arī garšoja. Alkohols atšķaidīts un All inclusive pakā pieejams tikai viņu lētais draņķis, bet, ja grib normālu alkoholu, tad jāpiemaksā par All inclusive Premium. Kā redzams, atpūta mums bija sabojāta, jo Prieks tūre izmanto maldinošas reklāmas, kas šeit LV tiek traktēts jau kā krāpšana. Pārējiem ceļotājiem neiesaku izmantot Prieks tūre pakalpojumus.
Komentāri (4)
Diemžēl izskatās, ka Prieks Ture ne jau uzreiz pēc Jūsu rezervējuma arī tālāk Krētā rezervēja Jūsu izvēlēto viesnīcu, bet to darīja daudz vēlāk.
a ko tad jus gribeejaat par skidona akcijas cenu ? taa jums arii vajag :)
Akcija - tas nenozīmē, ka Tev ir jāsaņem sliktāks pakalpojums. Šadas lietas regulē LR likumdošana - ko reklamē un ko tālāk pārdod, un vai tas atbilst sākotnēji pieteiktajam.
Līdzīga situācija mums bija Kiprā. Pilnīgs murgs nevis Prieks! Principā risinājums pavisam vienkāršs - šim murgainajam kantorim vienkārši ir jānomaina nosaukums uz kaut ko sniegto pakalpojumu kvalitātei atbilstošu.