preces - meli

Kārtējais apmāns. Nakts izpārdošana.....smiekli nāk. Kad beigsiet čakarēt cilvēkus? Sarakstījuši baigās atlaides. Citos veikalos tās pašas preces bez atlaides ir 20 - 30 Ls lētākas. Cilvēki, neticiet 220.

E

Komentāri (3)

Leonīds Osipovs 30.11.2013

Piekrītu. Šī veikala nakts izpārdošanas, cenas zem pašizmaksas un daudzas citas akcijas ir klaja patērētāju maldināšana, LR Reklāmas likuma un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumi. Izpārdošanas laikā 100% preču, kuru cenas es salīdzināju, tai skaitā arī "Izpārdošana zem pašizmaksas!" akcijas laikā bija dārgākas, nekā bija iespējams atrast vairākos citos interneta veikalos. Par veikala 220.lv akciju "Izpārdošana zem pašizmaksas!" varu piebilst, ka, salīdzinot ar Ķīnas Tautas Republikas, Korejas, Taivānas ražotāju mazumtirdzniecības piedāvājumu (rēķinot iegādei vienu preci ar piegādes izmaksām un PVN) visas preces bija 4 - 13 reizes dārgākas par mazumtirdzniecības ražotāja cenu un reālā pašizmaksa šīm precēm, protams, ir vēl zemāka.

Labdien!
Atsaucoties uz Jūsu komentāru par akciju "Izpārdošana zem pašizmaksas" varam ikvienu klientu informēt, ka akcijas laikā preces kuras tika komunicētas piedāvājumā bija ZEM pašizmaksas jeb ZEM mūsu iepirkuma cenas, par kuru bijam šo preci iegādājušies no sadrabības partneriem. Par nožēlu mēs nevaram ietekmēt iepirkuma cenu maiņas apstākļus, kā arī to vai tās palielinās vai nē. Līdz ar to mūsu komunikācijā klientiem piedāvājām iegādāties tās lētāk jeb zem konkrētās cenas pašizmaksas, kas ir pie mums.
Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv

Leonīds Osipovs 13.12.2013

Tas nozīmē, ka terminu "pašizmaksa" bija jāaizstāj ar vārdiem "iepirkuma cena". Pašizmaksa ir ražotājam preces vai pakalpojuma vienas vienības ražošanas laikā radušās faktiskās izmaksas. Par pašizmaksu nevar nosaukt iepirkuma cenu, pašizmaksā netiek iekļauts nekas, kas notiek pēc ražošanas, tai skaitā uzglabāšanas, piegādes izmaksas, nodokļi un muitas nodevas, valūtas konvertācijas un komisijas maksas, nolietojums, garantijas apkalpošanas, jebkādi ar starpniecību saistīti vai citi izdevumi.
Ja pat viens termins pilnībā/daļēji neatbilst vai pastāv acīmredzama iespēja, ka tas, pat ja tas ir pareizs, dažādu vispāratzītu cilvēka uztveres īpatnību dēļ tomēr var tīši vai netīši maldināt patērētāju, tad šāda reklāmas akcija neatbilst Reklāmas likumam, termina neatbilstības un/vai gramatisku kļūdu gadījumā - arī Valsts valodas likumam.

Es regulāri saņemu 220.lv jaunumus e-pastā, pēdējā laikā gan mazāk tiem sekoju, jo to ir daudz un akcijas maldinošas, bet tomēr sekoju, vai kas ir mainījies. Diemžēl tikko apskatījos un secināju, ka nekas nav mainījies. Piemēram, konkrēta prece, kas mani interesē - Nokia 920 Lumia White 32Gb ir ar 55% atlaidi uz 13.12.2013. plkst. 17:00 akcijas "Kurš gan negribētu saņemt dāvanā MOBILO?" ietvaros, kas noris 06.-27.12.2013. 220.lv interneta veikalā, un šī mobilā tālruņa cena, ņemot vērā atlaidi ir Ls 187, bet citā veikalā pretī manai mājai (veikalu nenosaucu, jo reklāma) konkrēts modelis tajā pat brīdī bez atlaides maksā Ls 184.58. Tas viennozīmīgi norāda vai nu uz maldinošu atlaidi, vai arī pārāk augstu cenu pirms tam. Neviens variants par 200.lv neliecina neko labu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes