www.sudzibas.lv Postnos Neuzticieties šim uzņēmumam Postnos

Postnos SIA - Neuzticieties šim uzņēmumam Postnos

Uzmanieties no uzņēmuma Postnos ceļojumiem kuru reklāmas internetā publicē Kārlis Zemke, Āris Birze, Valdis Vītoliņš. Šis uzņēmums ir parādā milzīgas naudas summas, uz šo dienu tie ir gandrīz 5000 eiro, bet ar katru dienu parāds aug, jo netiek maksāts. Par viņu VID nodokļu parādu informāciju publiski var redzēt šajā mājas lapā https://company.lursoft.lv/default/debts?code=41203057234.

Apvārdo viņi smuki un kaut daži ceļojumi ir uzorganizēti, tomēr ir jāuzmanās, lai kādu dienu viņi nepazūd ar visu samaksāto naudu. Gribēju doties ceļojumā, bet aizdomas radīja tas, ka otrā daļa naudas bija jāmaksā skaidrā naudā uz vietas ceļojumā grupas vadītājam Valdim Vītoliņam bez čeka un rēķina, tāpēc izdomāju pameklēt google atsauksmes vai parādus un atrastais pierādīja bažas par neuzticamību.

Ieteiktu uzmanīties no viņiem un labāk mest līkumu.

Z

Komentāri (12)

Z Zita.Z 28.12.2017

Atbilde e-pastā par otro daļu.

A aleksawa 29.12.2017

Esmu braukusi viņu organizētajā ceļojumā uz Maroku un nebija nekādu problēmu. Paliku ārkārtīgi apmierināta un noteikti izmantošu PostNos pakalpojumus atkārtoti. Uzskatu, ka sūdzību ir jāraksta tad, kad kaut kas patiešām ir noticis, nevis izvirzīt hipotēzes un bojāt kompānijas reputāciju bez pamata. :)

Z Zita.Z 30.12.2017

Parāds ir publiski redzams VID mājas lapā, tāpēc tas nav bez pamata. Ja esi bijusi ceļojumā, tad jau arī tev ir bijusi pieredze ar naudas maksāšanu bez rēķina un čeka.

A aleksawa 02.01.2018

Es nerunāju par to, ka firmai nav parāds, bet gan par to, ka viņi nevienu nav apkrāpuši, uzmetuši uz naudu vai kaut ko tamlīdzīgu. Jūs uzrakstījāt sūdzību par iespēju, ka tā var notikt, bet ne par jau notikušo.

V valids 30.12.2017

Atbildot uz sūdzību, vēlos vērst uzmanību, ka pievienotā atēla teksts ir izmainīts un neatbilst orģinālam, kam par pierādījumu kalpo tas, ka autors savu "ne-darbiņu" nav veicis kvalitatīvi un teksts zem adresāta ir mazliet nobīdijies pa labi.
Ļoti žēl, ka cilvēki (konkurenti), vēlas nomelnot firmu, kam primāri ir klients un viņa sajūtas dodoties piedzīvojumos..
Lai vairāk skaisti braucieni 2018!
Valdis
Postnos

Z Zita.Z 30.12.2017

Ir publicēts ekrānšāviņš no sarakstes. Vai ir sagrozīti fakti par parādu un tā nav taisnība? Vai uzņēmums neliek saviem klientiem maksāt otro maksājumu skaidrā naudā bez rēķina un čeka?

O OsjaM 02.01.2018

Pazīstu kārli zemki jau vairakus gadus. Esmu piedalījies vairākos k. Zemkes orgnizētos braucienos un vēlos norādīt, ka braucieni tika novadīti pat visai labi. Pats kārlis brauciena laikā lielu uzmanību veltīja tam lai es, kā arī kolēģi justos ērti un komfortabli. Tādēļ par pašiem šiem ceļojumiem varu teikt tikai to viss labāko, kā arī esmu pārliecināts ka to apstiprinās citi dalībnieki, kuri piedalījās kārļa zemkes organizētos bracienos.
Vēlos padalīties ar nelielu ķibeli ar kuru saskāros brauciena laikā. Es, savas vainas dēļ pazaudēju maku (tajā atradās visi mani braucienam atliktie naudas līdzekļi) . Kārlis ne tikai aizdeva man naudu brauciena laikā, bet arī atļāva šo naudas summu atdot pēc pāris mēnešiem.
Līdz ar to vēlos arkārtoti patteikties kārlim zemkem par fantastiski organizēto ceļojumu un īpašām rūpēm par katru no dalībniekiem. Tādēļ neskatoties uz vietnē: www.sūdzības.lv izlikto rakstu, es personīgi iesaku visiem izmantot uzņēmuma ''postnos'' rīkotajos braucienos.

Z Zumbergs 05.01.2018

Vēlējos pieteikties ceļojumam ar Postnos. Sākumā tika atsūtīts rēķins par avansa maksājumu un kad jautāju par otro daļu, tad tika atteikts tieši tas pats kas šīs sūdzības autoram un pārējie maksājumi ir jāveic skaidrā naudā uz vietas bez čeka. Tas būtu mazākais, bet kad brauciens nāca tuvāk, tad saņēmu e-pastu par to, ka brauciens atcelts, bet man atvaļinājums jau paņemts. Nevaru un negribu Jums vairs uzticēties.
Par maku gan interesanti un izklausās pēc vienas neatceros gan vai šīs Latvijas tūrfirmas shēmas ceļojumos, kur ceļojumā tiek nozagts dalībnieka maks un pēc tam aizdota nauda no tā paša nozagtā maksa. Labs dubults ieguvums. Bet ne par to ir šis stāsts, ja šo lasa šī uzņēmuma pārstāvji, vai Jūs lūdzu varētu komentēt situāciju ar parādu un kāpēc pilna ceļojuma apmaksa ceļotājiem tiek prasīta bez čeka?

L LegalyBlonde 30.03.2019

Tikko atgtirxod no Marokas brauciena.
Valdis pats pirka 22 cilvēkiem lidmašīnas biļetes par savu naudu aviokompānijas kļūdas dēļ, saglabājot mieru un laipnu attieksmi pret visiem!
Jā, ir ceļojumi, kuros jāveic daļa iemaksas pirms ceļojuma, atlikusī nauda jānodod vadītājiem jau galamērķī. Valūtas īpatnību dēļ, vietējo norēķinu sistēmu dēļ, utt.
Bet par visu ir samasksāts, viss ir nodrošināts!
Un sniegts tiek daudz vairāk kā gaidīts.
Ja nav pieredzes, nav jāpiemēslo internets ar negācijām.

L LegalyBlonde 30.03.2019

* atgriezos. (drukas kļūda)

S Sanda Miķelsone 28.05.2019

Es arī esmu devusies ceļojumā uz Gruziju ar PostNos un varu tikai ieteikt šo komandu! Superīgs un neatkàrtojams brauciens bija, ar izcilu loģistiku un organizàciju! Paldies PostNos!:-)

A Aga 24.07.2019

Esmu devusies celojumos ar so kompaniju, un vienmer bijusi pozitiva attieksme un nodrosinats labs pakalpojums un serviss. Paldies jums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes