Pļaviņu novada ģimnāzija - Murgs
Esam neziņā.
Jautājums kuru uzdodam , bet atbildes nav.
Tad varbūt ir kāds kas spēs atbildēt ,skolas direktores un citu attiecīgu personu vieta.
Kā vecāki, gribam uzdot jautājumu skolai.Runāšu arī citu vārda,jo spēju tikai klausīties jautājumus no citiem vecākiem,kā piemēra :
Vai kāds vispār ir redzējis skolas direktori?
Kādus pienākumus viņa veic?
Kas ir atbildīgs par skolu, jo skola ir reāla "putra'' visā izglītības jomā.
Kā klases ir iespējams 10 nesekmīgi skolēni ?
Es saprotu, ka tikai mans bērns ir nesekmīgs , bet kāpēc vēl 12 skolēni klasē?
Vai tikai vecāki ir atbildīgi ? Jā vecāki tiek vainoti , pārāk maz uzmanības tiek veltīts bērnam.Jautājums kam domāta ir skola ?
Gribētos saņemt vienreiz par visām reizēm risinājumu no skolas direktores,un vadības, kāpēc pēdējos gadus skolai ir krities līmenis.
Kāpēc skolēni ir tik daudz priekšmetos nesekmīgi ? Kāpēc nav risinājumu,atbilstoša rīkošanās lai samazinātu šīs nesekmīgas atzīmes .
Kāpēc mans bērns vairs nevēlas iet uz skolu ? Ja, iepriekš ar to nav bijis problēmas, un varēju redzēt to ka uz skolu gāja ar prieku .
....Un neskaitāmi daudz jautājumi.
Kā vecāki esam bezspēcīgi.
Tikai kāpēc?
Jā atļaušos uzslavēt bijušo skolas direktoru . Jo tad sūdzēties mums nebija par ko .Viss tika nokārtots un nekad mūžā nebiju redzējusi tik daudz nesekmīgo skolēnu kā tagad .
Cilvēks kurš iesaistījās skolas un izglītības darbā ar visu atdevi .Spēja uzmundrināt skolēnus mācīties,censties, nepieļāva nesekmīgo simtus !
Gan redzējām gan dzirdējām viņa darbus . Ko nevaram teikt par esošo skolas direktoru , sajūta ka tādas nemaz nav .Un vai tad vispār tad ir vajadzīga.
Vēl tagad atceros, ka lielākais bērns, man bija ļoti zems mācībās, bet nesekmīga atzīme nevarēja būt, reizi nedēļā bija parunās pie direktora, attiecīgi tas jau vien uzlaboja bērnu attieksmes pret mācībā,jo kurš gan gribēja atrasties direktora kabinetā , jo ar tēju vai kafiju tur gan necienāja,bet mācīja atbildības sajūtu , un tikai dots laiks labot atzīmēs un uzvedību.Un tas vis darbojās, bērniem bija bail būt nesekmīgiem,un kur nu vēl dzirdēt savu vārdu skolas radio,nesekmīgo sarakstā..tā tas bija , un tā tam ir jābūt!
Ir tik ļoti žēl redzēt piedodiet atvainojiet nolaistu skolu .
PALDIES visām galvenajām galvām skolā , kuras spēj pateikt ka pietrūkst budžeta lai mainītu un mazinātu nesekmīgos.
ATTIEKSME ir drausmīga.
Skola grimst .
Vecāki ir tikai un vienīgi vainīgi , ja tā ir tad mēs darīsim visu lai tā nebūtu .Mācīsim bērnus mājas , jo no skolas nav jēgas.
Sākiet strādāt , skolas direktorei lūdzu uzlabot šo sistēmu , un beidzot parādies kas esi , jo īsti vecāki nezin un nav redzējuši direktori, tāpat kā lielāka daļa skolēnu .
Sveiciens direktorei, ceram uz uzlabojumiem.
Komentāri (13)
Skolotāji ir līdzīgi politiķiem, brēc par mazo atalgojumu, taču atbildību uzņemties nevēlas.
Pilnīgi piekrītu!
Tapēc savu bērnu laizu uz skolu lai viņš tur izglītotos. Ja ,man kā vecākam jāsēž mājās un ar bērnu jāpilda mājas darbi nu tad priekš kam tā skola vajadzīga. JA tiek celtas algas skolotajiem ta tad atbildībai arī vajadzētu paralēli pieaugt. Ja berns ir kādā no priekšmetiem nesekmīgs tad lai tas skolotājs ar viņu strādā, kapēc man vecākam majas jasēž stundām un jāskaidro viņam tas ko skolotāja nespēj paskaidrot?
Es pat nevaru izlemt, kas ir nožēlojamāks - Trampa prezidentūra ASV vai tomēr šī sirdi plosošā sūdzība. Es Pļaviņu novada ģimnāzijā pavadīju deviņus gadus, un man no tiem laikiem prātā palikušas tikai labākās atmiņas - garšīgas kotletes, nenormāla rēkšana, kamēr izmet no kabineta, un daži skolotāji, kas bija riktīgi forši.
Sāksim ar to, ka man reāli kaitina, ka pieaudzis cilvēks nejēdz salikt komatus. Neliels atgādinājums ir skaitāmpantiņš 'ja vai kad jo kamēr kā lai kur cik ka kas kurš kāds'. Ja Tu šo iemācies repot un ieliec komatu PIRMS katra no šiem vārdiem, ir iespēja, ka Tavs poētiskais rakstudarbs atstās nopietnāku iespaidu.
No saturiskā viedokļa es vispār nezinu, kur sākt. Pērles un domugraudu tik daudz, ka savērtus uz gumijas, Maximā varētu tirgot bižutērijas stendā. Pirmkārt, visam sit cauri baigo smeldzi par to, ka vecāki jūt kaut kādu negodīgo atbildību par savām atvasēm. BET loģiski, ja tu to bērnu esi uzražojis un laidis pasaulē, tad Tev IR atbildība viņu audzināt par sociāli izglītotu un atbildīgu sabiedrības daļu vēl pirms Tu viņu uzgrūd skolotājiem vai nedod dies' skolas direktoram/-ei. Jaukākais (vai trakākais) ir tas, ka atbildību un uzvedības normas bērns jau no dzimšanas iemācās ģimenē, kas attiecīgi ir pirmais solis pretim nesekmībai.
Būt nesekmīgam Pļaviņās vispār ir māksla. Ja skolēns kaut nedaudz pievērš uzmanību, izpilda mājasdarbus un retu reizi varbūt tomēr ieskatās mācību grāmatā, man liekas, ka gribēdams nevar dabūt trijnieku. Tā, ka es ļoti šaubos, ka nesekmība rodas no tā, ka skolotājs nejēdz mācīt; drīzāk tas ir pilnīgākais uzvedības traucējumu + ģimenes (nelabvēlīgo) apstākļu + respekta trūkuma savienojums, kas padara šos rakarus par mērena analfabētisma upuriem.
Bet labi, pieņemsim, ka skola patiesi ir iegrimusi purvā, direkore IR nolaupīta vai spēlē paslēpes profesionālajā līgā un Tavam nabaga zinātkārajam puņķutapam patiesi ir laupīta piekļuve zināšanu oāzei. Es nesaprotu, kāpēc gan raksta autores/-a, gan komentētāju vidū valda nostāja, ka palīdzēt bērniem mājās saprast mācību vielu ir kaut kāda paranormāla aktivitāte. Kāpēc Tu nevarētu uzvārīt kakao krūzi un kopā mēģināt ierubīt tos ģeometrijas likumus vai vēsturiskes gadskaitļus? Jo gala beigās, šis nav stāsts par atzīmēm, drīzāk par dzīvi.
Pat ja direktore atradīsies, un divpadsmit nesekmīgie tomēr izkauks tos četriniekus uz liecībām un pēkšņi būs sekmīgi, vajag taču domāt PAR DZĪVI plašākā mērogā. Mana vidējā atzīme bija deviņi, komats, seši robežās un tici man - neviens un nekad nav skatījies manā liecībā, tāpat kā nevienam nekad neinteresēs tavas atvases sekmju izraksts. Pēc desmit gadiem es no ķīmijas un fizikas atceros tieši tikpat, cik Tavs bērns, proti, necik. Vienīgā atšķirība ir tajā, ka Pļaviņu novada ģimnāzijā es iemācījos mērķtiecību un elementāras likumsakarības (piemēram, ja tu mācies, tad tu nokārto ieskaiti), kas man ir palīdzējušas dzīvē tikt nedaudz tālāk par Gostiņu robežu.
Skolai pienāk izlaidums, un ja Tevī ir pārliecība, ka Tavs bērns būs pilnvērtīgs sabiedrības loceklis tiklīdz viņa spējas netiks vērtētas desmit ballu skalā, tad par, ko vispār ir panika? Davai, jautājumi ir - jautājumu nav! Lai jums visiem jauka svētdiena!
Ar komatiem, Trampa ievēlēšanu, kotletēm vai pērlēm tur nav nekāda sakara, tas ir fakts, ko es pats ar piemēriem, pieredzi un statistiku varu apstiprināt. Kvalitāte skolai zem katras kritikas. Drāmas un intrigas, personīgas patikšanas un nepatikšanas, tā nav mācību vide bet cirks.
Par drāmām un intrigām šaubu nav, vēsturē nav bijis tāds brīdis, kurā skolās nenotiktu mazbudžeta ugunsgrēka piektā sezona. Bet sūdzības autorei (kuras "lielākais bērns bija ļoti zems mācībās" un mazākais izskatās, ka notur līmeni) šķiet, ka viņas brīnumbērni nesaņem kvalitatīvu izglītību, un tas ir pie vainas nesekmībā. Ja labi grib, gudrs kļūt var arī zaru būdā pie sveces liesmas, un, kamēr skolā nenorisinās burtiska kara darbība, es neticu, ka mācību vide traucē mācīties. Drīzāk stulbums, vot tas traucē reāli: d
Daiga tu gan esi vēl puņķutapa.Tev vēl jāpaugas. Izaudzināsi savus bērnus varēsi piedalīties diskusijā,jo jēgu tu neesi sapratusi. Runā tik pa kotletēm un komatiem.
Smiekli nāk par sūdzību. Bērns nemācās, jo negrib... Ko dara vecāki ? Nevis problēmu meklē sevī, paši kaut kādā veidā necenšas motivēt bērnu, bet gan vaino skolu!!! :D. Mainiet skolu vai māciet vien paši, bet dikti vien šaubos ka kaut kas izmainīsies uz labo pusi...
Kur problēma aizbraukt uz skolu un parunāt ar direktori? Vai palūgt sarīkot klases sapulci un tur uzdot visus jautājumus? Mēs tik mākam forumos un komentāros pa kluso kaut ko rakstīt un izrādīt neapmierinātību, bet pašiem rīkoties dūšas nepietiek..
Direktore cenšas, cenšas, bet šis amats viņai nav īsti piemérots. Vasiļjevs, Samohins tie, munuprāt, bija pareizie cilvēki.
Kad bija Samohins tad skola pacēlās līmenis, bet tagad sviests!
Piedod, dārgā dāma, bet tevis uzrakstītais teksts ar kļūdām un bez komatiem pasaka ļoti daudz. Varbūt apsēdies un kopā ar bērnu iemācies latviešu valodas likumus un tad urkšķi apkārt. Tavam bērnam izglītība ir par brīvu un tu vēl nespēj viņam vakarā mazliet palīdzēt? Tas ir bezkaunīgi, bez gala bezkaunīgi. Kāpēc mani vecāki gādāja visu skolai, maksāja par pusdienām un PALĪDZĒJA mācībās un es nekad nebiju nesekmīga. Tavs bērns visticamāk ir sīks izlaidenis tāpat kā tie 12 pārējie, kurus vecāki nekad nav sakarīgi audzinājuši, tikai kaut kādu iPhone rokās iegrūduši un lai dzīvo.
Bet par tiem latviešu valodas likumiem... Lūdzu neapkauno sevi ja sūdzies par izglītību. Bezkauņa.
Mūsdienās tomēr ir tāda lieta kā SKOLA, kas valstiski ir uzņēmusies atbildību par jaunāko sabiebrības locekļu integrēšanu sabiedrībā. Iestāde nodarbina cilvēkus par nodokļu maksātāju (vecāku) naudu, tā kā - skolo un atbildi par manu bērnu, kamēr es esmu darbā, lai izvilktu īrei, pārtikai, un nodokļos arī skolotāj ai-am! Kur Ir Direktor s-e?
Vienkāršā ļautiņa skatījums!
Visu izsaka sūdzības iesniedzējas gramatika un interpunkcija.
Problēma drīzāk, ka iepriekšējais direktors bija krievs, bet šī (kā gan ko tādu varēja atļauties!) - latviete. spriežot pēc autores rakstītprasmes un stila.