Berghofas muiža - Kalnamuiža - Serviss
Pirmkārt, ierodoties muiža 20 min izstaigājot visu muižu - nevienas dzīvas dvēseles, kur nu vēl kāds recepcijā. Beigās pagrabstāva krodziņa pavāre/viesmīle sazvanīja administratori, kura atnāca, iedeva aizpildīt viesu karti, apstāstīja par ēdināšanu un vairāk arī brīvdienu laikā, savā postenī netika manīta.
Otrkārt, piedāvājumā minētais "pirts un baseina apmeklējums" beigu beigās izrādījās ne tik viegli pieejams. Redz, kā mums paskaidroja jau iepriekš minētā pavāre/viesmīle (jo citi darbinieki netika viesnīcā manīti) SPA viesnīcas apmeklētājiem pienākas tikai tie dvieļi, kas nummuriņā, proti - četri 25x60 cm "lieli" dvielīši. Un tā kā bijām rēķinājušies, ka visās viesnīcās dvieļi ir normāla izmēra, tad arī lielākus līdz paņēmuši nebijām. Vienīgais risinājums - pēc pirts apmeklējuma virs slapjā peldkostīma vilkt tik džinsus pa virsu un aidā un nummuriņu pēc sausiem. Tā nu izpalika vienīgā "atrakcija", kas bija paredzēta un vairāk nebija līdz Piena muzeja apmeklējumam.
Neko sliktu teikt negribu, bet iesaku padomāt uz priekšdienām par citiem klientiem, jo, manuprāt, tik daudz kā dvieļus jau klientiem var iedot arī tad, ja viņi neapmeklē SPA procedūras par 40 LVL. Mūsu ģimeni un draugus diemžēl jau vairāk šeit neredzēt. "Paldies" par sabojātām brīvdienām un "kvalitatīvi" pavadīto laiku.
Komentāri (6)
Un dēļ tiem dvieļiem sabojātas brīdienas? Tad jau gan nožēlojami tukši cilvēciņi esat!
Tukša varētu būt `saimniecītes` Seskenes kabata, jo vīrelis tak uz prezidenta krēslu jāpucē. Līdz ar to muižas izdevumi jāoptimizē!! Svarīgs plānotā atpūtā ir viss - pat dvieļu daudzums un to izmērs. Un arī gultas pārklāju kvalitāte, kas šajā namā nu jau ir apšaubāma. Irst pa šuvēm, bet personāls tik klāj tos virsū! :( Vairāk nekā amizanti, uz fona ar kādu lepnumu Sesku pāris turpina slavēt savas dzimtas tautās nešanas centienus.
Jā, domāju, ka kopš mēs tur viesojāmies kas ir mainījies, bet palasos te un nekā... muiza tiesām skaista, ne ko pielikt ne atņemt, ēdiens arī gards, bet ... Itkā jau jauki, ka vīs kluss - itkā tu viens dzīvotu tajā lielajā muizā, patīkama atslodze no pilsētas kņadas, bet kad kautko ievajagas, tad nevar atrast kam pajautāt. Pašam jālien virtuvē skatīties vai var dabūt ko ēdamu un kāds pārsteigums- tur jau atrodas arī administratore kas klačojas un dzer kafiju ar pavāri. Arī mēs visas savas brīvdienas tā arī dzenājāmies pēc administratores, jo savā postenī viņa bija retāk atrodama nekā virtuvē.
Un piekrītu arī ka dvieļiem ir nozīme - tad, ja tie nav ieklauti manis maksātajā cenā, tad pasaki man to brīdī kad tiek veikta rezervācija pa telefonu, lai ierodoties mani negaida nepatīkams pārsteigums. Katram sīkumam ir nozīme manā atpūtā un vai tāpēc man būtu jābūt seklam cilvēkam ja tikai vēlos ideālas brīvdienas par mūsu laikiem pietiekami solīdu summiņu. Neviss dzenāties pakaļ administratorei, izjust dvieļu trūkumu un vēl ekskursijas laikā, kad uzdodu jautājumus par muizu un muzeju, tai pat administratorei - man attbild - nemācēšu pateikt, es nezinu vai paskatieties vai tur virsū nav rakstīts..
Itkā varbūt sīkumi un tomēr - manas brīvdienas - mana nauda un cerība uz neaizmirstami labām brīvdienām!
Tukšs un kluss. Var redzēt, ka tā ir privātā teritorija, kura tikai skaitās viesu nams un patiesībā viesi netiek gaidīti. Kabatas projekts par ES naudu - skaitās "piena muzejs".
Piena muiža un Piena muzejs apmeklētājiem ir atvērts katru dienu!
Ja Piena muiža ir izīrēta privātam pasākumam, tad individuāliem apmeklētājiem ir slēgts, tāpēc apmeklējumus ir nepieciešams pieteikt iepriekš.
Uz tikšanos Piena muižā vai Piena muzejā!
http://pienamuiza.lv/
http://www.pienamuzejs.lv
------
+371 26518660
100% piekrītu!