Lidl - "Svaiga prece"

Domāju,ka šī ir noteikti pēdējā reize,kad pērku Lidl dārzeņus,nav vienīgā reize bijusi,kad jau safasēti augļi vai dārzeņi ir bojāti,darbiniekiem vajadzētu pievērst tam kaut kādu uzmanību,kas stāv viņu plauktos un kādu preci pārdod klientiem.

25.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S Simona Janeka 25.05.2022

Komentāri (1)

E Excuseyourmouth 29.06.2023

Tā bieži nav darbinieku vaina, bet darba devēja. Jo viņi griež darbinieku skaitu un stundas maiņa un ļoti daudz kas nav izdarīts jo fiziski nav iespējams. Darba devējam tas liekas normāli. Smieklīgi, ka pircēji vienmēr vaino darbiniekus. Bieži jāsak tieši ar darba devējiem.

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes