Picture Happy - Slikts serviss, bojājums, kavē pasūtījumus!
Pasūtīju fotogrāmatu kā dāvanu uz kāzām! Saņemot grāmatu pakomātā, konstatēju ka vienā lapā iztrūkst teksts, sazinājos ar picturehappy un izstāstīju situāciju, atnesu grāmatu atpakaļ 3dienā un sarunājām ka 5dien būšu pakaļ 11, jo jābrauc uz kāzām! Kādas reizes 3 vismaz apkalpojošajam personālam teicu ka būšu pakaļ pati! Tad nu 5dienā pirms braukšanas uzzvanu PH un jautāju vai grāmata jau gatava, uz ko man paziņo ka grāmata jau ir gatava, bet diemžēl nodota omniva kurjeram un saņemšu to 6dien vai svētdien! Protams prasu paskaidrot, kāpēc tā ja vairākas reizes teicu ka būšu pakaļ pati! Tad nu man, beigu beigās pat atvainojās un piedāvāja iedot Omnivas pakomāta kodiņu jaunlaulātajiem un lai viņi izņem savu dāvanu, kad sūtijums pienāks! Notiekti nevienam neiesaku sūtīt tur neko! Jo attieksme ir vienkārši šausmīga!
Komentāri (1)
Labdien!
Ļoti atvainojamies par izveidojušos situāciju.
Katra ārpus sistēmas situācija prasa piesaistīt darbinieku, kurš izseko īpašajam gadījumam. Tā kā novembra beigas un decembris mūsu uzņēmumam ir lielas noslodzes laiks, tad diemžēl ne vienmēr šim cilvēkam ir iespējams noreaģēt tik ātri, cik nepieciešams, jo tiek apkalpoti daudzi klienti.
Jūsu gadījumā centāmies noreaģēt ātri un izlabot kļūdu, lai nodotu Jums kvalitatīvu produktu savlaicīgi, nejaucot Jūsu plānus. Tāpēc grāmata tika pārdrukāta ļoti ātri un sagatavota atdošanai Jums. Tā kā sistēmā Jūsu pasūtījuma piegādes veids ir Omniva, tad grāmata pēc sistēmas datiem tika sagatavota un nodota Omniva piegādei uz Jūsu norādīto pakomātu, kas arī tika izdarīts ļoti operatīvi. Diemžēl, klientu apkalpošanas darbinieks nepaspēja noreaģēt un izņemt Jūsu grāmatu no sagatavotajiem sūtījumiem. Protams, vienmēr cenšamies veikt izmaiņas un izdarīt visu, ko varam, lai klients būtu apmierināts. Diemžēl, ne vienmēr tas fiziski ir iespējams.
Konstatējot šo situāciju, centāmies to labot, sazvanījāmies ar Omnivu, cerot, ka varēsim Jūsu sūtījumu izņemt no kurjera mašīnas, diemžēl, arī viņiem jau ir sācies lielais Ziemassvētku noslogojums un mums tika atteikta šāda iespēja.
Izsekojot Omniva sūtījumu piegādi, pārliecinājāmies, ka pakomātā sūtījums tika ievietots 30.novembrī, piektdien plkst 12:39. Mēs gribētu ticēt, ka līdz ar to Jūs grāmatu paspējāt saņemt laicīgi un varējāt to savlaicīgi nodot grāmatas saņēmējam.
Ļoti ceram, ka saprotat, ka uzņēmumā ir izstrādāti iekšējie procesi, pateicoties kuriem, varam ikdienā savus klientus nodrošināt ar savlaicīgu pasūtījumu sagatavošanu un nodošanu. Līdz ar to, arī Jūsu grāmata tika sagatavota atbilstoši uzņēmuma iekšējiem procesiem.
Vēlreiz atvainojamies, ka Jums bija jāpiedzīvo šāda situācija.
Cerībā uz sapratni,
Jūsu Picture Happy