Picērija Ripo - Briesmīga apkalpošana
Braucot no Rīgas Jūrmalas virzienā, atrodoties pie Spices plkst. 18.15 uzzvanīju uz picēriju Red bus Jūrmalā, pasūtīju piccu un uzsvēru, ka esmu ceļā, lūgums piegādāt uz 19.00. Izrēķināju laiku, kad būšu mājās, lai norēķinātos par picu. Un izbaudītu to pēc trakas darba nedēļas! Rezultāts! Zvans 18.35, ka pica Jūs gaida! Es picu baudīju aukstu! Paldies Ripo pica. Domāju kādu laiku no Jums atpūtīsimies ! Un noteikti pastāstīsim draugiem par Jūsu SUPER SERVISU! Ņemot vērā, ka pāri ielai tagad ir konkurenti... mazliet vairāk jāpacenšas.
Komentāri (2)
Laikam pirmā sūdzība, ko lasu- ir par pārāk ātru piegādi. Cik nu nav nācies lasīt, parasti ir par kavēšanos (par citām picērijām). Bet tak atkal slikti!
Ja picu piegādāja 20 mīnūšu laikā, iespējams, ērtāk bija pasūtīt tad, kad piebraucāt pie mājas - būtu mazliet jāpagaida un atvestu jums siltu. (Kaut gan vai tad nebija iespējas mazliet uzsildīt?) Darbinieki, visticamāk, centās kā labāk, vai pa ceļam tā sanāca, bet nu... tas klientam, izrādās, arī slikti.