PetCity veterinārā klīnika - Attieksme no administrātora puses
Vakar 8/07/2022 ieradāmies veterinārajā klīnikā Petcity, F. Candera ielā ap plkst. 21: 10. Gaidījām administrātori apmēram 15-20 minūtes līdz mūs piereģistrēja vizītei. Pirms mums ir bijuši 2 dzīvnieki Rindā, tomēr pie ārsta mēs tikām tikai ap plkst. 00: 00. Šī laika brīdī, ilgi gaidot, kaķēnam vajadzēja uz tualeti, tādēļ, tas uzvedās ļoti skaļi gan būrītī, gan paņemot to rokās. Palūdzam administratorei kastīti, kur kaķim veikt savas darbības, uz lūgumu mums atbildēja, ka tūlīt būšot atpakaļ ar kastīti. Nogaidot 15 minūtes un kaķim paliekot pavisam nemierīgam, ierodas administrātore un sāk apkalpot citu klientu (reģistrēt to sistēma) . Tajā momentā kaķis jau pavisam bļauj uz visu klīniku, un pieprasa iespēju nokārtoties. Mēs atkal atgādinām administratorei par kastīti un saņemam identisku atbildi. Pēc 5 minūtēm jau vīrs neizturot kaķa kliedzienus, jauta par kastīti, mēs saņēmām to pašu atbildi – “jā, tūlīt”, vīrs jau rupjā tonī pieprasīja atnest kastīti tagad. Pēc minūtes kastīte jau ir nogādāta. Šajā situācijā pārsteidz meitenes administrātores attieksme, t. I. Strādājot veterinārajā klīnikā, kas ir domāta palīdzēt mūsu četrkājainajiem draugiem, daudz svarīgāka ir jauna klienta piereģistrēšana (lai neaiziet prom un netiek zaudēta nauda) , nevis kaķēna Veselība.
Pret ārstu pretenziju nav, darbs ir veikts atbildīgi un labi, tomēr ieejot kabinetā, kaķis uzreiz tiek apčamdīts, uzreiz tiek ņemts aiz vēdera. Kaķim nebija iespējas ne adaptēties jaunā vidē, ne pierast pie ārsta. Pašsaprotams, ka bijām ieradusies vēlu un naktsmaiņas nav tās patīkamas, ir vēlme atrisināt problēmu pēc iespējas ātrāk, tomēr diez vai ārsts var veikt kādas manipulācijas ar dzīvnieku, ja tas ir tik ļoti nemierīgs un izjūt stresu.
Pievienot komentāru