Pet city - Slikts serviss
Šodien savai kaķenītei pūkai veicu Usg klīnikā Pet City F. Candera ielā 4. Dažas minūtes pirms vizītes sākuma kopā ar kaķeni ieradāmies klīnikā. Administratore izjautāja man dažus sev nepieciešamos jautājumus par mani un pūku un palūdza apsēsties uzgaidāmajā zālē. Pēc dažām minūtēm atnāca daktere Madara Teterovska un kaķeni aiznesa. Apskate Ilga minūtes desmit, kā laikā visu laiku sēdēju turpat netālu no administratorēm. Cilvēku nebija, abas administratores sarunājās savā starpā.
Pēc vizītes daktere man atnesa pūku un sniedza arī saprotamu skaidrojumu par kaķenes Veselības stāvokli. Diemžēl bēdīgu - kaķenei ir smaga nefropātija, infarkti abās nierēs, nieru deģenerācija, fibroze.
Atvadījāmies, pateicu uzredzēšanos arī administratorēm un devāmies mājās. Nobraukusi jau labu gabalu (kilometrus 10) pēkšņi sapratu, ka man tak neviens nepajautāja samaksāt par vizīti. Zvanīju atpakaļ uz klīniku un tad sākās tas, par ko gribu šeit izkratīt sirdi. Administratore lūdza mani braukt atpakaļ, kam es nepiekritu, jo bija jau plāni tālākai dienas daļai, piedāvājos samaksāt ar pārskaitījumu, tas neesot iespējams. Pateica, lai pagaidu "uz līnijas" un aizgāja ar kādu runāt. Atnāca un manu sarunu turpināja vīrietis (priekšā nestādījās, bet nojaušu, ka bija kāds no priekšniekiem) , augstprātīga, pārmetošā tonī bezmaz pavēlēja man atgriezties klīnikā un veikt maksājumu, pārmetot, vai arī veikalā es tā darot, ka paņemot naudu un aizejot nesamaksājusi. Ka administratores neesot naudu prasījušas, bet vai tad man pašai neesot ienācis prātā, ka ir taču jāsamaksā? Beigās pēc garas sarunas vienojāmies, ka aizbraucu uz sev tuvāku Pet City klīniku akropolē un samaksāju tur, pie reizes jau tiku tur nobrīdināta, ka drīz atbrauks "tā nesamaksātajā". Nu tādas mieles man palika pēc šīs klīnikas apmeklējuma! Man goda vārds, pirmais, par ko bija domas, bija manas kaķenes Veselība un diagnoze, nevis tas, vai klīnikas administratorēm nevajagot uzprasīt, cik jāmaksā. Nu galu galā viņas vada šo procesu, prasa naudu, izsit čeku un tamlīdzīgi.
Sveicināti! Uzņēmuma un kolēģu vārdā vēlamies atvainoties par notikušo. Tomēr ceram uz Jūsu sapratni - diemžēl, gadās arī klienti, kas ļaunprātīgi cenšas izvairīties no pakalpojumu apmaksas, ļoti žēl, ka Jums tādēļ nācās saskarties ar asu komunikāciju.
Taču uzņēmuma iekšienē vēlreiz pārrunājā, kā šādās situācijās rīkoties, un ceram, ka turpmāk pie mums saņemsiet tikai vislabāko servisu.
Pievienot komentāru