Perseus mēbeles - Preces nepiegādāšana
Šodien, 28. 01. 2016. Joprojām neesam saņēmuši 09. 11. 2015. Pasūtītos biroja krēslus. Pasūtīšanas laikā, telefoniski tika apsolīts piegādāt preci 2 nedēļu laikā. Pārdevējs apsolīja sazināties ar ražotāju un precizēt piegādes laiku. Sazinoties atkārtoti, pārdevējs apgalvoja, ka nav problēmu un prece, vēlākais 20. 11. 2015. Tiks piegādāta. Veicām priekšapmaksu un gaidījām nopirktos krēslus. Prece netika piegādāta un atkārtoti zvanījām firmai, kur atbildēja, ka ir neliela aizķeršanās, bet līdz nedēļas beigām tiks piegādāti pasūtītie krēsli. Tā nu katru pirmdienu interesējāmies un ikreiz tika teikts, ka līdz nedēļas beigām būs. Decembra mēnesī atbildēja, ka sakarā ar Ziemassvētkiem prece kavējas. (Nezināju, ka 2015. G. Ziemassvētki ir novembrī:) ) tad tika saukti datumi, kuros preci izvedīs no noliktavām, lai gaidām, ka būs. šodien, 28. 01. 2016. , no pasūtīšanas brīža ir pagājušas 80 dienas, joprojām mums lūdz uzgaidīt. Mūsu pacietībai ir mērs, šodien lūdzām naudu par pasūtījumu atgriezt.
Vai būtu jālūdz ar kompensācija par sagādātajām neērtībām?
P. S. Pasūtot preci interesējos vairākos interneta mēbeļu veikalos, citi godīgi atbildēja, ka šos konkrētos biroja krēslus līdz gada beigām nevarēs piegādāt. Par šo arī jautāju Perseus pārstāvim, kurš atbildēja, ka nezin kāpēc citi pārdevēji teikuši, ka būs problēmas ar preces piegādi.
Komentāri (13)
Ja saskaņa ar līgumu ir paredzēta kompensācija, tad varat prasīt - iesniedzot prasību tiesā. Ka arī ieteicu uzrakstīt rakstveida un aizsūtīt ierakstīto vēstuli ar lūgumu atmaksāt naudu. Ja pēc 7 kalendārām dienam nauda netiks pārskaitīta, varat iet uz Tiesu. Tad jau noteikti varat prasīt arī likumiskus procentus par naudas izmantošanu un t.t
Neesat vienīgais. Man ir tieši tā pati problēma.
Pasūtīju preces, kurām bija jābūt novembra beigās jau pie manis, bet no abām precēm līdz šim brīdim ir atvesta viena. Arī katru nedēļu zvanīju, un katru reizi teica, ka nu jau brīvdienās būtu jābūt. Tad kad uzzināju ,ka pasūtījumu beidzot saņemšu velti sapriecājos. Atveda tikai vienu no 2 precēm, neko nesakot, ka nebūs viss pasūtījums. Aizpagājušās nedēļas beigās pieprasīju naudu atpakaļ. Atbildēja, ka 29.01. man piezvanīs firmas īpašnieks un visu sarunāsim. Tā arī neviens nepiezvanīja. Interesanti cik ilgi vilksies naudas atmaksa.
Man ir praktiski identiska problēma. 2 precēm bija jābūt pie manis novembra beigās, līdz šim janvārī atveda vienu, nemaz nepaziņojot,ka būs tikai viena no divām. Arī katru nedēļu zvanu un katru reizi atbildēja, ka brīvdienās pasūtījums būs. Naudu paprasīju atpakaļ 22.01., man atbildēja,ka 29.01. piezvanīs firmas īpašnieks, bet neviens nepiezvanīja. Arī šobrīd nav skaidrs kad, un vai vispār naudu atpakaļ dabūšu.
Rakstiski iesniegumam jābūt tādam...
SIA ..... īpašniekam ....
no ........
adrese ......
iesniegums
Lūdzu Jūs, atgriezt samaksāto par preci .....(nosaukums) naudu .....apmērā sakara ar to, ka apmaksāta prece līdz šīm nav piegādāta/piegādāta daļēji. Līdz ar ko uzskatu ka pakalpojums netika sniegts pilna apjomā. Gadījumā ja 5.darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas brīža nauda netiks atgriezta, tiks rakstīts iesniegums tiesa ar Lūgumu piedzīt līdzekļus, atzīt darbību prettiesisku un izvērtējot pārkāpuma smagumu anulēt komercdarbības licenci.
Saskaņa ar Latvijas normatīviem aktiem, vēstule kura izsūtīta ar pasta starpniecību, kā ierakstīta - skaitas par saņemto pēc 7.dienām.
Ar cieņu!
(Datums/paraksts)
*Un Jums noteikti atzvanīs!!! :)
Izdevumi - +/- 2,00EUR (un nevajag bojāt veselību)
Man arī tieši tas pats- 2015. gada 25. novembrī pasūtīju pāris mēbeles no šiem un gaidu joprojām. Tieši tāpat kā 1 sūdzībā- teica, ka pēc 2 nedēļām būšot un es sapriecājos, ka uz Ziemassvētkiem dēla jaunā istaba būs apmēbelēta (kā dāvana uz svētkiem), bet nekā- viss tas pats stāsts, kas pirmajā sūdzībā. Šodien, 2016. gada 4. februārī prasīšu atpakaļ naudu. Patiesi ir dusmas uz šiem, jo šīs mēbeles tika rūpīgi izvēlētas pēc izmēriem un krāsas; ne tikai tik daudz laika ir pazaudēts, bet arī uzticība šim kantorim pilnīgi ir zudusi.
Man 03.02. pa telefonu atbildēja, ka nauda nav atskaitīta atpakaļ, jo 09.02.15. krēsli būšot man birojā.... pasūtīju 09.11.15 :) var jau būt, ka 09.02.16. būs mani krēsli, tā teikt, pilni 3 mēneši jāpagaida....
Jūms ir tiesības nepieņemt tos krēslus, un atteikties no pasūtījumā - kā arī tiesas ceļā pieprasīt kompensāciju par laikā neizpildītam saistībām.
man ari ir tada pasa problema 20015 gada 2 novemri es pasutiju virtuvi un joprojam neesmu sanemusi visu laiku zvanos un man atbilde ir viena un ta pati jagaida pacietibu tad vienu dienu teica ka ju virtuve ir cela pie manis un zvanija viena diena lai precizetu laiku un adresi ta es sapriecajos visu dienu nosedeju majas un ne soli ara ka atkal esmu turpat kur agrak gaidu jau lidz pat sitai dienaiun nezinu ko lai iesaku vis ir uz gridas berni jauta un es tik zvanos un satraukum laiks ko pazaudeju vairs nezinu ko iesakt uzticiba zud ar katru dienu ka lai ticu cilvekiem kuri krap un sola neiespejamo butu konkreti jau teikusi ka nebus un negaidiet
Iesaku prasīt naudu atpakaļ. Es gan pēc 3 mēnešu mēbeļu gaidīšanas, vēl 3 nedēļas naudu gaidīju atpakaļ.
velos bridinat cilvekus lai neiieperkas sa veikala.jo talak par solijumiem vini netiek.viena diena saluza masina otra nau sofera tresaja jau mebeles ir lietuva.bet neustraucieties rit vai parit noteikti bus jusu mebeles.tada ir atbilde no darbinieku puses.ta pagaja septinas nedelas.lidz mebeles tika pasutitas cita veikala un bij klat pec nedelas.kaut ari bij dargakas bet tomer vinas ir.secinajums,ieteikums.neterejat savu laiku ar so veikalu jo viniem nevar ticet nevienam vardam.tikai solijumi un vis.
Sveiks.
Vai te vēl kāds ir?
Man ir tā pati problēma. Nav ne pasūtījuma, ne naudas. Varbūt, varam kopīgu sūdzību tiesā iesniegt?
Sveiki! Tieši tā arī es domāju ka vajadzētu apvienoties. Mans e-pasts [slēpt]@inbox.lv
Mums tieši tas pats- metiens uz 300€. Kārtējie lietuviešu krāpnieki.