Perkamkopa.lv - Vienaldzība un apzināts BRĀĶIS
Lūk, mans stāsts... 2014.gada 7.decembrī sāku plānot, ko dāvināt mīļajiem Ziemassvētkos. Ieskatījos www.perkamkopa.lv mājaslapā, kur atradu daudz un dažādu piedāvājumu, kā rezultātā iegādājos 8 (!) produktus, starp kuriem bija ziepītes, personalizēts kalendārs, deju grīda, pleds, rokassprādze, vitamīnu dāvanu komplekts, sertifikāts, kā arī visbeidzot PETERHOF virtuves piederumi, konkrētāk, panna ar PELĒKU rokturi. Īsi pirms Ziemassvētkiem bija brīdi, kad visas kārotās lietas varēju saņemt. Saņemšanas vietu biju izraudzījusies Tērbatas ielu 78. Tā nu devos pakaļ saviem pirkumiem, bet priecīga nebiju, kad man paziņoja, ka panna nav noliktavā. Biju neizpratnē, jo kupona derīguma termiņam bija pirmspēdējā dienā, kā arī Ziemassvētki bija tepat kā klāt, sapratu, ka preci saņemšu tikai janvārī, jo, pirmkārt, man ir darbs un nav laika, lai aizbrauktu pakaļ, otrkārt, viņi vienkārši nestrādā svētkos. Vienīgais, ko man teica: "Sazinieties ar www.perkamkopa.lv, rakstot e-pastu vai centieties sazvanīt, tādējādi noskaidrojot situāciju, mēs par to neesam lietas kursā!" Rakstīju e-pastus, zvanīju (sazvanīt viņus nevarēja)... Ziemassvētki bija jau garām. Sazvanīju Tērbatas ielā esošo izsniegšanas vietu, pajautāju, vai viņiem nav pannu pievedums, taču, protams, nebija. Izmisums un vilšanās.Janvāra sākumā BEIDZOT izdevās sazvanīt www.perkamkopa.lv. Izstāstīju, kas noticis. Kā atbildi saņēmu: "Mēs visu nokārtosim un Jums piezvanīsim!" ... Nedēļa cauri, taču no zvana ne miņas. Zvanīju otrreiz. Ar kādu, ja nemaldos, simto zvanu izdevās sazvanīt (to jau varētu saukt par veiksmes spēli "SAZVANI PĒRKAM KOPĀ"), izstāstīju vēlreiz, kas noticis, piemetinot par vienaldzību iepriekšējā reizē. Viss notika ļoti operatīvi, viņi manā klātbūtnē sazvanīja firmu, pēcāk gan teica, ka man pārzvanīs, jo vienkārši ilgi bija jāgaida. Viņi piezvanīja, kas jau mani sāka izbrīnīt, jo līdz tam pretī saņēmu tikai vienaldzību. Pateica, ka pannu saņemt varu kaut tajā pašā dienā, vakarā, piemetinot: "Mums ir VIENA panna noliktavā, tikai ar violetu rokturi, vai esat ar mieru?" Es, protams, biju tiktāl gaidījusi, ka man primārais vienkārši bija šī dāvana un panna, roktura krāsas nozīmē tai brīdī šķita "pupu mizas". Piekritu. Kaut arī biju šokā, jo pat nevienu atvainošanos nesaņēmu (!)... Pēc divām dienām, kad bija brīvs, devos pakaļ savam pirkumam. Piebilde - jau vairāk kā mēnesis bija pagājis. No sākuma meitene izsniegšanas vietā teica, ka pannas neesot, jo viņa nevar atrast papīrus (loģiski, katrai precei taču ir pavadzīme)... Atkal saļimu, jo nu tas jau bija par traku. Viņa sazvanīja www.perkamkopa.lv, izstāstīja, kas noticis. Pēc brīža viņa man atnesa pannu. Izrādās, bez dokumentiem, bez klāt pievienotā kupona numura, uz kastes bija uzlīmēta papīra lapiņa ar manu telefona numuru. Bija sajūta, ka nav kaut kas kārtībā, gribēju atvērt kasti, pārbaudīt, bet izlēmu doties mājup bez pārbaudīšanas. Mājup pārbraucot, vizuāli apskatīju pannu, likās, viss kārtībā (tā tomēr dāvana, nevēlējos pakot ārā). Vakar, 17.01.2015 (!), pasniedzu aizkavējušos dāvanu. Milzīgs šoks un neskaidrība, kad panna tika izpakota. ROKTURIS, kas ir noņemams, bija saskrāpēts, to pat nebija iespējams pielikt pannai, jo kaut kas trūka. Taču pats trakākais - pannas vākam uzgalis, ar kuru tur vāku, bija sadauzīts (!). Sānos izgrebts trijstūris, skaisti sadauzīts, noputējis, saskrāpēts... Es biju šokā. Man apzināti "iesmērēja" vecu brāķi...Turklāt, tā bija dāvana...Šodien cenšos sazvanīt šo kompāniju, jo man ir daudz jautājumu, tai skaitā - kur ir MANA PANNA, ja reiz MAN IR BRĀĶIS? Uzticība šai kompānijai nekāda, sazvanīt viņus, protams, kārtējo reizi nav iespējams. Iesaku uzmanīties! Tik tāl' pievilta, ka nav vairs spēka...
Pievienot komentāru