Rīgas Stradiņa slimnīca - Graujoši nožēlojama attieksme pret pacientiem
Labdien!
Neesmu sūdzību rakstītāja, bet par piedzīvoto Rīgas Stradiņa Slimnīcā, kardioloģijas 27. Nodaļā nespēju klusēt, kā arī vēlos pabrīdināt sabiedrību, ka pretēji tam, ko lasām un dzirdam masu mēdijos, par to ka medicīnas kvalitāte un attieksme mainās uz labo pusi, jo taču arī algas ir paaugstinātas, tad vēlos teikt, nekas pilnīgi neiet uz labo pusi. Šīs nodaļas ārstiem un personālam ir visnotaļ zema ētikas, empātijas, izpratne, gan pret pacientu, gan pret tuviniekiem. Stradiņa slimnīcā nonāca mans tētis, tika atvests ar neatliekamo medicīnisko palīdzību, pēc uzņemšanā pavadītajām sešām stundām, murgs tikai sākās. Tā kā tētis nonāca slimnīcā vakarā, tad 27. Nodaļā viņš tika ievietots tikai divos naktī, vai pareizāk sakot iesviest palātā gultā, ar tām pašām drēbēm un virsjaku ar ko tika atvests, jāpiebilst, kad tētim tika konstatēta sirds mazspēja, ar akūtu elpas trūkumu, māsas palīgi, māsiņa pat nepalīdzēja noģērbties, kur nu vēl uzlikt skābekļa masku, lai atvieglotu elpošanu. Tētis visu nakti nomocījās un no rīta tika sveicināts ar tekstu no māsas palīga puses: ‘’ o izdzīvoja’’! Visas nakts laikā, kā arī līdz plkst.11.30, pie tēta neviens nepiegāja. Tad kad sazvanīju nodaļu plkst.9: 00, tad saskāros ar to, ka neviens no nodaļā esošiem ārstiem pat nezina, kurš tad īsti ir ārstējošais ārsts manam tētim, kā arī ar ārstu ļoti asām un neiecietīgām atbildēm. Jāsaka, kad kaut kas tikai sāka notikt, kad ieradāmies nodaļā, gan ārsts atradās, gan arī ārstēšana tika nozīmēta, gan arī elpošanas maska uzlikta. Māsiņu attieksme ir graujoša, nelaipna, neizskaidro pašam pacientam neko, vakara stundā ja piespied pogu un izsauc māsiņu, lai atgādinātu par to ka jānoņem sistēma uzliktā, tad pretī saņem bļaujošā tonī: ‘’ko vajag’’! Runājot par apkārtējo vidi, tad nevar saprast kur īsti esi nonācis, bet tikai ne slimnīcā. Telpas netiek vēdinātas, šeit jāpiebilst, ka palātā atradās pieci cilvēki, grīdas ir netīras, wc telpas ir graujoši netīras, gultas veļa ir nožēlojamā stāvoklī. Pēc visa aprakstītā rodas jautājums, kā var cilvēks kļūt vesels ar šādu attieksmi no medicīniskā personāla puses, kā arī apkārtējā vide, kurā atrodas pacients.
Vēl vēlos piebilst, kad blakus gultā gulēja cilvēks ar kustību traucējumiem, tad par tām dienām, ko pavadīju pie sava tēta es neredzēju, ka pie šī pacienta pienāktu kaut viens medicīnas darbinieks, lai palīdzētu viņam apsēsties ratiņos, lai tiktu uz wc, jāsaka ka šīs nodaļas wc telpas nav piemērotas cilvēkiem ar īpašajā vajadzībām, jo tajās vienkārši nevar iebraukt ar invalīda ratiņiem.
Komentāri (3)
Tu domā, ka janvārī "kaut ko" piemetot pie algas, ir atrisināta personāla atalgojuma problēma?
Pastāsti savu stāstu visiem draugie, paziņām un arī tuviniekiem, kas nodokūs nemaksā un uzskata, ka kruta ir nemaksāt! Ka tas ir "biznesa talants"! Var lamāt Valdību un ministrus un Valsti un ko vēl ir pierasts Latvijā lamāt. Bet patiesība ir vienkārša:
Pakalpojums ir tik kvalitatīvs, cik daudz mēs caur nodokļiem maksājam.
Nauda tiek izmantota tik kvalitatīvi, cik kvalitatīvus vadītājus MĒS (LR pilsoņi) ievēlam.
Latvijā dzīvo reliģiska un nemērojami ticīga zadzēju un krāpnieku tauta, kur iedomājas, ka jebkas pienāks par velti, un, ka visi nodokļi aiziet ministru un deputātu algās.
Nu ko lai saka!
Nepārdzīvo! Un dzīvo tā, lai Tev nepienāk diena, ka jānonāk slimnīcā - kad Tu būsu veca, tad ar medicīnu viss būs pavisam pakaļā, jo Valsts (lasi - Latvijas pilsoņi) gudrāka un atbildīgāka nepaliek! Turpina zagt. Turpina saprast un līdzi just nodokļu nemaksātajiem - Valsts apzadzējiem.Turpina balsot par politiķiem, kas gadu desmitiem sola, un neko nedara! PIemērus nav tālu jāmeklē: ZZS, Nacionālisti, Ušakovs Rīgas Domē!
Es tiešām nesaprotu!
Munters visu laiku ir tik noslogots, ka mēs nevaram normāli kopā NMRIH uzkapāt!?
Viņam visu laiku jāmācās!
Vajadzētu viņam samazināt apgūstamās mācību vielas daudzumu, tas vairs nav izturams!
Pienācis tas vecums, kad ar sirdi problēmas radās. Sāku pārbaudīt sirsniņu. Izrādās, ka izrāvu mediķus no komforta zonas. Man jābūt ar farmaceitiskām zināšanām, jo nesaprotu, kad un kā palielināt zāļu devu. Tad jāzina ka ejot pie ārsta vajag nosūtījumu no ģimenes ārsta, kaut gan ārsts pie kā eju ir tiesīgs izrakstīt nosūtījumu. Kāpēc jātērē vesela diena lai tiktu pie ģimenes ārsta pēc papīra lapiņas kuru jānes tam pašam ārstam kas var to izrakstīt?
Izbrīnu radīja tas, ka pēc pieņemšanas grafika ārsts pieņem vienu stundu dienā, trīs reizes nedēļā! Vai nav par daudz un ilgi? Tāpēc nav brīnums, ka valstiskais pieraksts pie ārsta ir pusgada garumā. Maksas, trīs mēnešu garumā. Un vēl čīkst ka ārsti ir noslogoti līdz pēdējam.
Nu neko, jāārstējas pašam. Ārsts vajadzīgs tikai lai izrakstītu zāles, nosūtījumu, un slimības lapu. Vismaz mana pieredze to rāda.
Ārstējošā ārste teica, ka nepieņemšot mani, manas neapmierinātības dēļ. Tad dariet tā, lai pacients būtu apmierināts ar pakalpojumu! Ārstam ir jāpalīdz cietējam! Pierakstījos un pēc pusgada gaidiet ciemos,- ja dzīvs vēl būšu.