Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca - Reģistratores neprofessionalitāti Stradiņu poliklinikā
06.10.21 bijām apkalpoti Stradiņu slimnīcas jaunajā poliklinikā 12: 20 pie reğistrācijas loga r1 (darbiniece atteicas nosaukt savu vārdu) .
Es ka invalīda pavadoša persona atnācu noformēt dokumentus uz izmeklējumu. Reģistratore pieprasīja, lai atnāk pati persona, kas ir pierakstīta. Uz ko es paskaidroju, ka cilvēks gaida āra (lai nerādītu lieko plūsmu kovid laikā) un viņa ir invalīds, es kārtoju visus dokumentus viņa vieta (cilvēks ir 2as grupas invalīds pēc insulta redzes traucējumi, nevar lasīt un rakstīt) .
Darbiniece stingri pieprasīja, lai pie lodziņa atnāk cilvēks, jo viņa neformēs dokumentus. Es aizgāju un atvedu invalīdu. Man līdzi nebija pilnvaras, jo ne pirmo reizi esam šajā poliklīnikā un nekad šādu problēmu nebija noformēt čeku par pakalpojumu.
Reģistratore turpināja runāt sausi stingra toni, ka invalīdam jāizlasa un jāparaksta info lapu. Es vēl reiz atbildēju, ka cilvēks savas Veselības dēļ nevar lasīt (ārstus apmēklējam regulāri un es zinu, ka vajag parakstīt speciālo info formu kovid laikā un man nav nekas pret to!) .
Es mēģināju parakstīt klienta vietā, uz ko reģistratore stingri turpināja teikt, ka man jāizlasa invalīdam, kas tur rakstīts! Esam izglītoti cilvēki un es izlasīju, kas tur rakstīts un invalīds ari zin par kovid ierobežojumiem. Es nesaku lasīt to pantiņu invalīdam, jo uzskatu ka nav jāterĕ laiks birokrātijai, mēs zinām un apzināmies atbildību un noteikumus.
Es uzskatu, ka reģistratore, kas atteicas nosaukt savu vārdu (vai viņai ir tādas tiesības? ! Kur ir beidžīks? !) pārkāpj savus pienākumus, formāli pieejiet pie darba, neievēro profesionālo ētiku un šādos apstākļos rada ar savu neprofesionalitāti risku pacienta veselībai, gan ar savu attieksmi stresojot cilvēkus, gan tērējot laiku!
Pievienot komentāru