Zobārstniecība Patello - Nepatīkama attieksme un nesaprotami rēķini
Labdien,Neiesaku apmeklēt zobārstniecību Patello. Tur strādā tāda Loreta Priekule. Internetā izlasīju, ka viņa esot šīs zobārstniecības vadītāja. Manuprāt, nejauka sieviete. Centās būt laipna, bet tikai tāpēc, ka viņai tādai pēc būtības vajadzētu būt. Viņai tas acīmredzot neizdevās, jo cauri vienalga varēja just to viņas negatīvo attieksmi. Skatiens viņai ir biedējošs, uzreiz jau iedveš nepatiku. Neielaižas diskusijās, neinteresējas par problēmu. Dažbrīd likās, ka viņai tur vienkārši nepatīk atrasties. Viņai ļoti nepatīk, ja runā, ja pārtrauc darbu tikai tāpēc, lai pateiktu, ka man sāp vai ka man tur kaut kādas nelabas sajūtas ir. Kā arī atsevišķos gadījumos nebija saprotams, kā tiek izrakstīti rēķini par pakalpojumu. Piemēram, tika ekstrahēts viensaknes zobs, par kuru man bija jāmaksā kā par divsakņu zobu. Es atvainojos, ja kaut ko nesaprotu, bet tas ir dīvaini, un man neviens neko nepaskaidro. Vai to var uzskatīt par profesionalitāti, ja zobārsts šādi strādā? P.S. Šis ir mans subjektīvai viedoklis un man ir visas tiesības to izteikt.
Komentāri (7)
Sveiki, varoni!
Man prieks, ka vari izteikt savu viedokli, bet man būtu interesants arī tavs vārds uzvārds, jo ja ir viedoklis par cilvēku tad būtu tikai subjektīvi atklāties! :)
Uz Patello eju jau gadus trīs un ar visu esmu apmierināts, dakteri un personāls vienmēr smaidīgs un atsaucīgs!
Ja gribi kādu noliet ar nepatiesiem apmelojumiem neesi trusis sūdzībās, izpaud savu vārdu kā arī uzvārdu nevis tikai nomelno citus.
Ne jau, Jums spriest par ārsta profesionalitāti! To jau ir izdarījušas instances kuras izsniedz sertifikātus! Jūsu prāt nepatīkama? ...Bet varbūt viņai likās, ka tieši, Jūs esat nepatīkams pacients kurš tēlo, ka ir laipns?
Tā tiešām nav adekvāta sūdzība! Laikam daudz lasat dzelteno presi !
Klientam nav jāizpatīk kādam, aļo. Nepatīk strādāt, nu lai brauc zemenes lasa.
Romijai. Zolitūdes Maximas lietā instances arī izsniedza sertifikātus gan arhitektiem, gan būvinspektoriem, gan būvekspertiem utt. - vārdu sakot, visiem tiem, kuru vainas dēļ ļoti daudzi gāja bojā. Neko nevaru teikt par Patello, bet par top sertificēšanu Tavs arguments ir nevietā. Neviena sertificējošā iestāde nepārbauda un nevar pārbaudīt attieksmi pret klientu.
Es savu bērnu vedu uz šo zobārstniecību ar prieku, jo māsiņa spēja pierunāt bērnu, ka zobi ir jālabo un mums ar izdevās bērnu piedabūt to muti atvērt itkā viss labi pats jau prasās, kad vajag salabot zobiņu. Nepatika attieksme dakteres, tieši tāda tā ar bija kā aprakstīts stāstā, visu jau var pieciest, ja labi salabo zobus! Godīgi es vairs uz Patello zobārstniecību savu bērnu nevedīšu, jo visas plombas mums ir vairākkārtīgi izkritušas, tagad pēdējā mēnesi pat nenoturējās, saprastu ja bērns tur kratītos, raustītos dēļ kā nevarētu kārtīgi ielikt plombu, bet sēdēja viņš mierīgs. Bērns ir neizpratnē kāpēc viens un tas pats nabaga zobs jālabo jau trešo reizi, ja "nelaipnā" daktere teica : "Tagad viss kārtībā varēsi kādu laiku atpūsties no zobārsta, caurumu vairs nav"!, taču izskatās, ka šoreiz plomba izkritusi līdzi paņemot arī zoba daļu, jo zobs jau pārurbts!
Pikrītu teiktajam, par nesaprotamiem rēķiniem, man vienas summas vietā, kas rakstīta mājas lapā, paprasīja pavisam citu 66% lielāku. Lai tagad PTAC ņemās ar to. Un ļoti daudz nezināmu kaišu man atrada, nu neko, cilvēki vārās, taču tur savu kāju nesperšu.
Ko lai saku nu tad nejiesaku iet uz tadm iestadem parstajat iet un parstas darboties ja uzskata ka esat apkrapti un nav Informets laicigi ka izmaksas duboltosies tas jau ir Juridisks darbs iesaku tadam iestadem iesaistit Juristus ja tad neatgriezis naudu tad tiesa un prasat atmaksat Jurista pakalpojumus un tad redzesiet ka Tiesa ir parasti Cilvecisko cilveku puse 90% un liek atmaksat vissu ..
Parbaudijis esmu iesaku katram ta darit.