Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Pērkot e-biļeti vairākkārt esmu to saņēmusi pēc vairākām stundām. Nākas iegādāties jaunu brauciena laikā, jo jau iegādāto nav iespējams uzrādīt un par braucienu sanāk maksāt divreiz. Šodien pērkot biļeti gan turpceļā, gan atpakaļceļā no galamērķa biļeti e-pastā nesaņēmu pirms izbraukšanas.

08.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (1)

G Gii 09.08.2022

Es vienmēr nopērkot, uztaisu screenshotu. Nemaz tas e-pasts nav vajadzīgs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes