Pansionāts "Dzīves Ābece" - Neprofesionalitāte
Personāls, kurš ir pilnīgi neprofesionāls, attieksme pret pansionātā dzīvojošajiem - amorāla. Pilnīgi nelikumiska iestāde. Tālāk aprakstā, kas saglabāts pielikumā sakarā ar simbolu ierobežojumu.
Nesen, piespiedu apstākļu dēļ biju spiesta ievietot savu māti šajā pansionātā. Sākumā nekādas šaubas šī iestāde neizraisīja, kamēr nesastapos ar šī pansionāta "īsto seju", jeb galveno pārstāvi (direktora vietnieci) , kura ir, maigi izsakoties, amorāls, neprofesionāls cilvēks. Sākšu ar to, ka šajā pansionātā jau vien neētiski ir atļaut tuviniekiem apciemot divas reizes nedēļā pa divām stundām, un, pat tad jau vadošais personāls (2 sievietes) skraida pakaļ un cenšas paātrināt uzturēšanās laiku, ka tik ātrāk tuvinieki pamet pansionātu nesaprotamu apstākļu dēļ laikā, kad apciemošana ir atļauta.
Otrs fakts, kurš mani izbrīnīja ir tas, ka uz visiem pansionātā dzīvojošajiem cilvēkiem, kuri ir izmitināti divos stāvos, ir tikai viens aprūpējošais cilvēks, kas jau izraisa neuzticību par šī pansionāta profesionalitāti un kvalitāti, respektīvi, kā viens cilvēks var paspēt aprūpēt 2 stāvus? Vai nepastāv nekādi ierobežojošie likumi un cilvēktiesības?
Trešais, ko vēlos pieminēt ir tas, ka pansionāts pilnībā ierobežo iespēju turēt jebkādas personīgās mantas.
Ceturtais: pa visu apciemošanas laiku nekad neesmu redzējusi nevienu cilvēku no pamatpersonāla, nedz ārstus, nedz medmāsas/medbrāļus, kurš cilvēks tur par to atbild? Vai pēc likuma pansionātā nav jābūt kaut vienam cilvēkam no medpersonāla, kuri rūpējas par klientu, nodrošina ar zālēm vai kurš ārkārtas gadījumā būtu spējīgs palīdzēt?
Varbūt ir kāds zinošs cilvēks, kurš varētu ieteikt, kurās iestādēs ir vērts vērsties pēc palīdzības?
Komentāri (7)
Nekā personīga, tas ir tikai bizness. Vairāk klienti,vairāk piķa,mazāk aprūpes darbinieku . Interesanti, cik tad saņem aprūpētājs,kurš mēģina aprūpēt klientus divos stāvos? Noteikti minimālo algu. Kāda alga direktorei?
No pansionāta aizved cilvēkus uz psiheni Tvaika ielā nemaz neziņojot par to radiniekiem. Rezultātā pirmo reizi sabaroja slimnīca ar tādam zālēm ka cilvēks pats staigāt nevarēja, bet otro reizi nomira.
Mantas arī pazūd pansionātā - nav ne īstas drebēs, kas bija nopirktas jaunas, pazūd māks, telefons.
pilnigi pajat tava sudziba
vai jau pajāji sūdzību? Pajoliņ..
Esmu ļoti nepatīkami pārsteigts par pansionātu ''dzīves ABC''. Man pazīstams cilvēks piecus mēnešus tika izolēts no draugiem, jo 1)pandēmijas dēļ nedrīkstēja braukt ciemos, nu tas pašsaprotami), bet arī sazināties pa telefonu nebija iespējams, jo lūk, telefons, esot pazudis. Kur telefons ieslēgtā teritorijā var pazust? Ja nu vienīgi podā iemests..(nejauši).
Vai direktores pienākumos, tīri cilvēcīgi, nebūtu jāpainteresējas piecu mēnešu laikā, kas gan noticis, ka draugi zvana un saka, ka nevar konkrēto cilvēku sazvanīt? Visa pensija+nauda bankā taču ir pansionāta ''ķepās''.
Nedelu atpakal atvedam omi, un jau parādījās daudz jautājumu un neskaidrību. Kada Jums šobrid situācija?
Un kā Jums tagad situācija? Jo mēs šo pansionātu izskatām priekš savas omītes.