Panek Latvia - Pazemojošs un ļoti slikts serviss
Saņemot iznomāto un jau apmaksāto automašīnu, darbinieka, kurš sevi nosauca par "jāni", (jo vairāk datu par sevi nedrīkstot sniegt saskaņā ar "personas datu aizsardzības regulu") nācās no šī pakalpojuma atteikties. "jāņa" attieksme pret klientu bija tik pretīga un pazemojoša, ka labāk zaudēt naudu, nevis turpināt sarunāties ar šādu cilvēku. Tas bija narciss, kas ir iemīlējies sevī un domā, ka viņš vienīgais ir pārgudrs, bet pārējie ir...
Ja konkrēti, tad bija jautājumi - kāpēc jūsu draudzene pārgrieza acis? Ja jums kas nepatīk, varu jums arī auto nedot. Ja jums nepatīk, ka ir četri līguma eksemplāri, varat izvelēties citu kompāniju. Jūsu uzrakstītā adrese nav uzņēmumu reģistrā (!) , es jums auto nedošu...
Kaut kas tāds nebija redzēts par padomju laikos...
Pievienot komentāru