Pandora internetveikals - Slikts klientu apkalpošanas serviss
31 janvārī (atlaižu pēdējā dienā) pasūtīju Pandora internetveikalā rokassprādze ar 50% atlaidi (pasūtījuma nr.lv#3522) . Sāku gaidīt paciņu. 5 februārī saņēmu vēstuli no veikala: "sūtījums lv#3522 tika atcelts, jo mums nebija pietiekami daudz krājumu, lai izpildītu tavu pasūtījumu, un maksājums tika anulēts". Pārbaudīju preces pieejamību internetveikalā... Prece uz vietas. Uzrakstīju uz veikalu un saņēmu atbildi: "paldies par jūsu ziņu, mēs to ņemsim vērā, labojot tiešsaistes veikalu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, mēs izveidosim jums speciālo atlaižu kodu nākamajam pirkumam" un vēl vienu ziņu: "paldies par komentāru, mēs to ņemsim vērā, uzlabojot tiešsaistes veikalu. Diemžēl, sistēma pagaidām neatjaunojas tik ātri". Lieki teikt, ka viņi joprojām "uzlabo un atjauno", jo prece joprojām ir pārdošanā (moments sniegpārsliņas aproce) un nekādu speciālo atlaižu kodu nākamajam pirkumam neesmu saņēmusi. Ir pilnīgi skaidrs, ka veikals negribēja pārdod preci ar atlaidi atlaižu pēdējā dienā. Attieksme ir vienkārši riebīga.
Atlaižu kods tomēr saņemts. Bet es uzskatu, ka men negribēja pārdod aproci ar atlaidi.
Komentāri (1)
a Jums nepielec, ka var but atseviskjas divas kastes, viena kaste ar dargakam rokasspradzem pec iepirkuma cenas un otra ar letakam? Ja letakas ir izpardotas tad internetaa neviens dargako nepardos par leetaas cenu!