Panda Taxi - Slikts serviss
03.07.18 izsaucu Taxi uz Skanstes ielu 50, Rīgā.
Izsaukumu uz konkrētu laiku man atteica, izsaucu 16:15, pēc operatores ieteikuma, lai optimāli paspēju uz vietu, kur man vajadzēja nokļūt. Uzreiz saņēmu SMS ar apstiprinājumu ka mašīnu varu gaidīt pēc 5 min. Biju novērsusies, zvanīja šoferis - pārzvanu, aprunājos ar šoferi. Jautāja vai gaidīt, ka ir piebraucis. Teicu, protams lai gaida, tūlīt skrienu.
Nonācu lejā pēc 10 minūtēm, NAV! Zvanu, viņš esot aizbraucis, jo gaidīja pārāk ilgi. Biju pastāvīgs klients Panda Taxi, bija dažādas nepatīkamas situācijas ar šoferiem, bet ko tādu piedzīvoju pirmo reizi. Atzvanīju - runāja ar mani itkā mēs esam draugi, atbildēja tikai RU valodā, riebīgs, nelaipns.
Tātad:
1) Iepriekš ir gadījies, ka gaidu 3h izsaukumu;
2) Ir gadījies, ka šoferi ir nelaipni un runā ar mani, itkā es esmu parādā palikusi;
3) Ir gadījies, ka neņem pretī karti, tikai skaidru naudu prasa - zināšanai, par braucienu var tad nemaksāt, jāzvana operatoriem;
4) Ir gadījies, ka nezin ceļu, man jāmģina izstāstīt kur jābrauc;
5) Ir gadījies, ka pat no pagalma nejēdz izgriezties;
BET tādu rupjību piedzīvoju pirmo reizi, protams, zvanot operatorei, teica ka šoferis gaida 10min, un to ka es biju lejā pēc 10min neviens pat nedzird.
1) Brīdinājumu pie izsaukuma, ka 10min laikā šoferis aizbrauc bez brīdinājuma es nesaņēmu!
2) Runa gāja arī par rupjību, ko saņēmu no šofera puses!
3) Pazvanīt, pabrīdināt, ka aizbrauc, protams, neuzskatīja par vajadzīgu!
4) Palūdzu lai šoferis man atvainojas - atvainošanos neesmu saņēmusi.
Nesaglabāju auto Nr., bet šofera T.: 28149040. Rakstīšu uzņēmumam pretenziju, likumā noteiktā kārtībā, vēlos saņemt arī attiecīgu atbildi. Gadījumā, ja nesaņemšu atvainošanos no šofera par rupjību, izskatu iespēju risināt šo jautājumu tiesas ceļā.
Ar cieņu, Ella A.
Komentāri (5)
Nonācu lejā pēc 10 min. Izsaka visu!
Izsaka visu tas, ka Jūs izvilkāt no konteksta 1 teikumu!
Ja zinat, kas tā ir par vietu - tā ir biroja ēka ar lielu teroteriālo platību, kur visapkārt šobrīd notiek būvdarbi, šoferis var piebraukt tikai no vienas puses, tas nozīmē ka man ir vajadzīgs laiks, lai nokļūtu līdz tai vietai un rēķinos vienmēr ar to, ka gaidīs līdz 10 minūtēm, jo tas viņiem ir jādara!Viens ir, kad Jūs izsaucat auto kaut kādu spiestu apstākļu dēļ, bet cits kad darat to komforta pēc, atvainojiet, pirms laika neskriešu ārā un nestāvēšu, negaidīšu, jo citādi tad izriet loģisks jautājums, kurš šajā gadījumā ir pakalpojuma sniedzējs un kurš ņēmējs. Kā arī svarīgākais, ko vēlējos pateikt - ir rupjība ko piedzīvoju, attieksme pret cilvēkiem, elementāra pieklājība un valsts valodas pielietojums!
Vaditajs var gaidit tikai 10 minutes. Katru reizi dispeceri bridina par to, ka ari bridina, kapec nenem pasutijumus uz noteiktu laiku. TAPEC KA VAR KAVET. Un katru reizi dispeceri zvana un bridina ka masinas nav. Un ja jus turpinat gaidit, ta ir jusu izvele.
Dispečeri nekad mani par to nav brīdinājuši, zināju to no vadītājiem!
Vēl Panda taxi bracu ar ātrumu 80km stundā kur atļautais ir 90+10km. Bet kad brauc pie klienta Šumaheri pzdc, uz sarkano var pabraukt, ielīst citā rindā, kad cita automāsīna ir tikai piecus metrus attālumā un tad tik turies, bremzē ka tik vari. Nākamreiz kad izsauc vajag prasī vai šoferis brauks ar normālu ātrumu vai atkal 80 km stundā.