Panda Taxi - Slikts serviss
Tika pasūtīts panda Taxi (05.12.16) uz plkst. 14:00 jo bija jābrauc uz darbu, strādāju aviokompānija, kurā katra minūtē ir svarīga. Plkst. 13:52 tika atsūtīta SMS ka taksis pasūtīts uz 14:00 un konkrēta mašīna. Taču plkst. 14:00 tika zvanīts, ka šoferis kavēsies 5 min, tas vel būtu pieļaujami, taču rezultāta Taxi atbrauca tikai plkst. 14:15, kā rezultātā tika nokavēts darbs uz kuru neder attaisnojums "neatbrauca taxis laikā". Jūsu risinājums?
Komentāri (4)
Cinisks raksts no aviosabiedrības pārstāvja. Ja lidmašīnu reisi kavētos tikai par 15 minūtēm, būtu jauki. Kad ar pārsēšanos lidoju ar 3(!) stundu logu un lidmašīna nokavējās "tikai" 4,5 stundas, kā rezultātā nokavēju nākamo reisu, neviena no aviokompānijām NEKĀDU risinājumu nepiedāvāja!
Risinājums? Izvēlēties citu taksometru kompāniju. Es parasti izmantoju Rīga SOS taksi, tas nekad nav pievīlis,neatkarīgi no tā, vai piesaku braucienu no Rīgas vai Jūrmalas. Vienīgi, ja brauc no Jūrmalas, tad labāk pieteikt iepriekšējā dienā. Un taksometrs ierodas precīzi.
Laicīgāk vajadzēja pasūtīt taxi,
Pamegini noladet TAXIFY aplikaciju,varesi redzet kur atrodas Tavs taxi. Nebus vairak jaklausas taja meligaja dispiceree.