Panda sushi - Slikts serviss
Jau otro reizi nepilna gada laikā nākas saskarties, ka pasūtot komplektu 1,5-2h pirms darba laika beigām atsaka piegādi. Visu var saprast, bet tad izlabojat mājaslapā info, ka piegādes pieņemat līdz pieņemsim 19: 00. Pirmajā reizē nodomāju ok daudz pasūtījumi utt, bet tagad ja saprastu, ka šis ir regulāri.. Manuprāt nav paba prakse īsi ietīt info, ka pakalpojums ir pieejams līdz 21: 00 ja reāli 19: 30 to atsakat. Nākamreiz noteikti izmantošu kādu no picērijām kur nekad nav bijušas šādas piegādes problēmas. Mani kā klientu esat pazaudējuši, bet cik noprotu jūsu uzņēmumam iet tik labi, ka varat to brīvi atļauties.
Komentāri (3)
Tā ir savā ziņā normāla prakse ēdienu piegādei. Atkarīgs kurā dienā pasūtijāt. Brīvdienās atteiks biežāk, darbadienās 20:00 pieņems. Pārsvarā darbinieki uz vietas ir līdz tiem 21:00 un tad piemēram 20:40 var paspēt uztaisīt un kurjers pa ceļam uz mājām aizvest. Ja ir jau rinda, protams vieglāk ir atteikt, bet mājaslapā info nemainīs, jo piemēram pirmdienā protams rindas nav un viņi kautvai 20:30 sagatavos.
Tādā veidā tiek maximāli izmantots darbinieku laiks (Jo maksā par stundām) un tiek nodrošināti pasūtijumi ne tukša sēdēšana. Par to, ka viņi zaudē vienu klientu - viņi neskums, jo lielāko daļu - virs 50% pasūtijums tāpat veic "one time buyers", jeb tie kuri pasūta neregulāri/ x1 pasākumam, ne patstāvīgie.
Isti nesaprotu par ko jus sudzaties? Vini godigi pazino, ka nespes piegadat pasutijumu. Viss punkts. Meginiet pasutit citur.