Otorinolaringologs Jegors Safronovs - Kasē samaksāts par konsultāciju un uz vizīti neierodas
Man esošais lors ieteica apmeklēt Paula Stradiņa Klīniskās universitātes otorinolaringologu Jegoru Safronovu, tādēļ 7.11.2020 veicu pierakstu uz tuvāko pieejamo datumu - 11.02.2021. Acīmredzot ļoti pieprasīts, ja Rindā jāgaida 3 mēnešus gan par maksu, gan valsts finasētajām vietām.
Dažas dienas pirms vizītes zvanīja p. Strazdiņa darbiniece, lai atgādinātu par pierakstu un informētu, ka jāierodas laicīgi – 20 minūtes pirms noteiktā vizītes laika. Veicot pierakstu, izvēlējos 1. Pieejamo laiku, plkst. 9: 00, jo darba dēļ vēlāki laiki man nederēja.
Ierados slimnīcā kā instruēts – plkst. 8: 40, samaksa veikta, sēžu uzgaidāmā telpā. Plkst. 9: 00, 9: 05, 9: 10… nu jau 9: 22, kad saprotu mans laiks ir beidzies un jāizbrauc uz darbu (nākamās citas personas pieraksta laiks plkst. 9: 20) . Neviens nepienāca, nepaziņoja, ka ārsts kavēs. Vienkārši sēdi un gaidi.
Kad pati sāku interesēties vai ārsts ieradīsies, jo man jau jādodas projām, uzradās, kāda māsiņa – ielaida kabinetā un pēc mirkļa kāds jauns puisis – varbūt pēdējo kursu students / rezidents, kurš teica, ka tūliņ jau ārsts nāks. Minēju, ka man ir maksimāli 5 minūtes laika. Puisis sāka vilkt laiku – kāpēc ierados uz vizīti, manas sūdzības utt. Kad pagāja >10 min. , steidzos prom. Puisis mēģināja ārsta vietā atvainoties. Minēja, ka ārā stipri sasnidzis, neparedzēti laikapstākļi un to, ka lors noteikti man atzvanīs un pierakstīs mani atkārtotai vizītei, jo par to jau ir samaksāts un pakalpojums nav sniegts.
Rezumē – ir gaidīti 3 Mēneši, lai tiktu pie ārsta, ir samaksāts par automašīnas degvielu, iztērēts man laiks, samaksāts par vizīti (sedza apdrošināšana) , nav saņemts ilgi gaidītais pakalpojums, beigās nokavēts darbs. Rīts stresains un emocionāli sagrauts, t. Sk. , man tā arī neviens nav piezvanījis, lai vizīti pārrakstītu.
Un pat, ja piezvanītu, vai es vēlētos šo visu ciklu atkārtot vēlreiz?
Komentāri (2)
Dusmas saprotamas. Arī es, pirmo reizi nākot uz vizīti, no gaidīju vairāk kā stundu, biju dusmīga, arī dakteris neizklāja sarkano paklāju tamdēļ vien, ka gaidīju. Otro reizi arī gaidīju un dusmojos ap pusotru stundu , turklāt rindā pirms manis bija daudz pacienti, bet es nevarēju vairs gaidīt, tāpēc sāku māsiņas trobelēt. Šoreiz gan dakteris bija laipns un pierakstīja uz operaciju. Šodien biju pie daktera un līdzās veselai cilvēku rindai pacietīgi gaidīju, kamēr dakteris visus pēc operācijas pacientus un dažus vēl atnākušos uz konsultāciju apkalpos, apstrādās. Un esmu priecīga, ka tiku viņa rokās un pateicīga par viņa darbu. Tamdēļ jau pie viņa rindas, ka rokās amats. Paldies dakterim. Ir vērts gaidīt.
Огромное спасибо доктору Егору . Внимательное, доброе отношение. Добрый, приветливый,всегда с улыбкой . Все толково обьясняет. Побольше таких врачей.🥰