www.sudzibas.lv Otimus mēbeles nekvalitatīvas mēbeles

Otimus mēbeles - nekvalitatīvas mēbeles

Iegādājos moduļu sistēas sekciju, nepietiek ar to vien, ka 3 reizes braucu skatīties uz vietas veikalā izvēlēto sekciju, sākās problēmas ar preču noformēšanu. Lai gan sākumā pārdevējs izvēli slavēja un teica, ka nekādu problēmu,t.i. noliktavā prece ir.
Izrādāska tā nav, bija jāpērk ekspozīcijas prece (tā kas izlikta veikalā), pie tam esošā sekcija, kas sastāv no 3 daļām: vitrīnas, TV galdiņa un kumodes, atrodas dažādās tirdzniecības vietās.
Rezultātā vitrīnas iegāde notika veiskmīgi, prece bija kvalitatīvi sagatavota pārvešanai, bet citā veikalā iegādātā TV galdiņa vietā iedots plaukts, kas karināms pie sienas.
Savukārt kumode bija iepakota pārvešanai jau ar bojātu stiklu durtiņām, es to varu apgalvot 100%, jo minētās durtiņas nebija izņemtas un nebija noskrūvēti rokturīši, tā pat paviršī ar limplēvi aptīta un stiklam priekšā pielikts papīra gabals, lai vizuāli nevarētu pamanīt bojājumu.
Neveiksmīgas sagadīšanās rezultātā šajā veikalā iegādājās citu sekciju mans radinieks, lai sekciju saliktu kopā bija jāsauc meistars, jo nebija klāt salikšanas instrukcija, pie tam nācās pat detaļas zāģēt īsākas, lai samontētu kopā.

Veikala vadības nostaja pilnībā ignorēt klientu un visi pārdevēji kā viens atsakās pieņemt preci, jebkādas sūdzības visu lai tik sūtot pa pastu, ja preci atved atpakaļ veikalam, pārdevēji darud to izmest miskastē, jo neuzņemas noliktavas pienākumus.

Pamacība? PTAC ir tā iestāde kur operatīvi ātri jāvēršās.

L

Komentāri (1)

S Sabine 26.01.2012

PTAC neko nedara

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes