Optika Metropole - Pārdevēju nekompetence un nekaunīga attieksme
Uzrakstīju iesniegumu, lai atgriež naudu jau par otrajām brāķētām brillēm..Jau vairākas nedēļas bija iztērētas, braucu bez naudas un bez brillēm. Šajā salonā vairs nekad neko pirkt negribētu un uz citu brāķi, kuru pat iedomāties nevar, mainīt negribēju.
Atbildei jābūt 10 dienu laikā pēc likuma, salons saka ka 14 dienu laikā zvanīs tik reizes kāmēr sazvanīs. Nu neviens protams arī nezvanīja, piezvanīju pati.
Rakstiska atbilde - tas ir brāķis, bet naudu neatdosim, var mainīt tikai tajā pašā salonā par to pašu summu vai piemaksājot!
Zvanu uz patērētāju tiesībām - likums nosaka, ja atzīts ka brāķis un klients prasa naudu atgriezt nauda jāatgriež!
Zvanu uz salonu, tie neko tādu nezinot, ka jāatgriež, viņi tikai mainot, nu varbūt lai es nāku un viņiem vēl kaut kādu iesniegumu rakstu?! parunāšot ar vadītāju zvanīšot pēc pus stundas - stundas.. Nu stunda pagāja neviens vēl nezvana..Ne kompetences par brillēm - vienai pārdevē'jai tās ir polarizētas, otrai nav. Vienai ar pārklājumu - otra saka, ka nekādi pārklājuma nevar būt. Ne par likumu ko zin, ne arī pieklājības nekādas! Visu laiku tik stāsta, ka man acis sliktas...
Nu nekas, iemācīšos iesniegumus PTAC rakstīt, un arī salons ko jaunu par godīgu darbību uzzinās!
Komentāri (1)
Labdien! Paldies par pausto viedokli! Vēlētos ar Jums sazinātes privāti, lai noskaidrotu darījuma detaļas. Esmu Jānis Kossovičs, uzņēmuma īpašnieks. Mans e pasts ir [slēpt]@opticguru.lv. Gaidīšu ziņas. Atvainojos par radušajām nejēdzībām.