Oniks Beta - Slikts serviss
Pirms trīs mēnešiem iegādājos frēzi par 69,99 eiro. Iegādes mirklī mani apkalpoja ļoti jauka, atsaucīga pārdevēja. Neesmu profesionāls nagu meistars tādēļ pārdevēja attaisīja kasti un parādīja kā frēze strādā un visu pārbaudīja. Viss strādāja.
Augusta sākumā, pēc rūpīgas frēzes pārvešanas uz citu vietu, to vairs nevarēju attaisīt, lai nomainītu uzgali. Uz kastes nav rakstīts, ka tā ir stacionāra prece, kuru nedrīkst pārvest un šī nebija pirmā reize, kad to rūpīgi biju vedusi kur citur. Kad aizgāju uz veikalu un uzsāku sarunu ar pārdevēju 23.08.23. Pirmais viņas teikums bija, ka es visticamāk nemākot attaisīt un ka esmu pati saplēsusi. Kaste ar preci, ko biju atnesusi, vēl pat nebija attaisīta. Tas ir nepieņemami kaut ko šādu dzirdēt no pārdevēja, kam vajadzētu tev palīdzēt nevis braukt augumā. Ja arī uzskata, ka nemācēju izmantot, tad preces bez diploma nevajag pārdot. Kā arī, ja prece nav domāta pārvešanai, to vajag norādīt uz iepakojuma un lietošanas instrukcijā. Uzskatu, ka tas ir normāli ka kāda skrūvīte ir atnākusi vaļā vai kāda atspere atlekusi, jo tur viss iekšā turās uz tām. Pieprasīju naudas atgriešanu, jo šo preci savā īpašumā vairs nevēlos.
Pievienot komentāru