Omniva - Serviss,kura nav
Ir nepieciešams atgriezt sūtījumu About you!Visu izdarīju kā vajag - iepakoju,ieliku attiecīgajā pakomātā!Taču Omniva laikam neuzskata par vajadzīgu sūtījumu atgriezt,jo sūtījums jau četras dienas stāv statusā sūtījums ieradās pārkraušanas punktā un uz priekšu nekāda kustība nenotiek!Kad tika jautāts,tad neko īsti atbildēt nemācēja!Ja ir iespēja,tad noteikti izvēlamies citu kurjeru kompānijas!
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Informējam, ka šobrīd darām visu iespējamo, lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām un informēsim par situācijas attīstību iespējami tuvākajā laikā.
Ar cieņu,
Omniva
Līdz šim brīdim nekāda informācija tā arī nav!Tiešām smieklīgs kantoris,kuram sūtījumi vairs uzticēti netiks!
Komentāri (2)
Tas notika vairākas reizes, bet pēc sazināšanās ar operatoru problēma vienmēr tika atrisināta.
Nu ne manā gadījumā!Rakstīju arī vēl šorīt un teica,ka esot reģistrējuši,lai izskatītu,kas tur īsti ir!Esot iespējamība,ka neesot atjaunināts sūtījuma statuss - bet tas ir - varbūt!Īstas atbildes nebija!Kad izskatīšot,solīja sazināties,nu tad redzēsim!