Omniva - Nav piegādāts sūtījums
Labdien! Sūtījums nodots kurjeram 07.12.2020, bet vēl joprojām gaidu savu sūtījumu. Nu jau pagājušas pilnas 4 dienas. Pirmo reizi tā, kad nenāk tik ilgi sūtījums.
Protams sazvanīt omnivu nav iespējams, visu laiku aizņemts telefons, esmu rakstījusi e-pastu. Atbilde standarts - atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Tuvākajā laikā sūtījums tiks piegādāts. Tāda atbilde mani protams neapmierina. Man vajadzīgs sūtījums. Kur šis sūtījums ir palicis?
Interesanti tas, kad 07.12.2020. Pasūtīju no diviem interneta veikaliem preces, un tās atnāca jau 09.12.2020.
Labdien!
Uz doto brīdi saskaramies ar palielinātu sūtījumu apjomu, kuru dēļ pakomāti ir kļuvuši noslogotāki un sūtījumi var aizkavēties. Sūtījums ir nodots uz piegādi un rindas kārtībā ar vislielāko prioritāti tiks piegādāts, jo sūtījums tik ilgi kavējas. Atsevišķi sūtījumi kavējas līdz pat piecām dienām.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (4)
Vispār jau vajadzētu saprast, ka tas ir normāli, ja pakomāti ir pārslogoti. Ņemot vērā situāciju valstī un to, ka ir svētku laiks - līdz ar to arī loģiski, ja šis pakalpojums ir noslogots un var aizkavēties. Rakstot šeit sūdzību, tas paciņas ievietošanas ātrumu nepaātrinās. Drīzāk būtu labi, ja omnivas sms saņēmēji varētu ātrāk izņemt ievietotās paciņas, tas atvieglotu dzīvi arī citiem, tādiem kā jums.
vispar jums ari vajadzetu saprast, ka ar katru sudzibu,zvanu vai mailu jus tik kavejat cilveku darbu kaa rezultata pashi savus struntus sanjemsiet velak.
Pirmkārt, ko pasūtu tie nav štrunti. Un jūsu komentārs ir nevietā. Neko es nekavēju, pirmkārt visu situāciju es saprotu un otrkārt, man ir tiesības uzrakstīt e-pastu, lai saņemtu informāciju.
4 dienas tas ir nekas.. It īpaši tagad, pirms Ziemassvētkiem..