Omniva - Naudas nav, koda arī
Mēģinot atgriezt ar Omnivu pasūtījumu Bitei, naudu par atgriešanu paņem, bet kodu nav iespējams iegūt... vienreiz es saprotu, kļūda, divas reizes jau ir sistēma.
Saziņa ar palīdzības dienestu ir vienkārši izcila:
1. Tā kā ir vakars (jo padienu ar šiem mēsliem nodarboties nav iedvesmas) nosūti ziņu uz e-pastu
2. Pienāk diena, pajautā vai neesmu tomēr saņēmis kodu...
3. Tu atbildi, ka nē
4. Pienāk vakars, saņem jautājumu (maksājot ar karti prasa maksājuma uzdevumu... nu nav parasti spicākie zīmuļi palīdzības dienstā)... nosūti viņiem screenshot'u ar rezervāciju
5. Pienāk nākamā diena... pajautā, kuram uzņēmumam ir jāatgriež
6. Nosūti, kuram uzņēmumam atgriez
7. Vakarā saņem lūgumu vēlreiz atsūtīt screenshotu
8. Pienāk nākamā diena... saņem ziņu, ka lai cer ka naudu atgriezīs, bet ja nē, tad lai raksta atkal.
9. Paiet divas dienas... naudu noņem no konta. Sūti viņiem konta izdruku...
Cerot ka ir bijusi kļūda, mēģini vēlreiz... un aplis var sākties no jauna.
Long story short: sūds ne serviss
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Informējam, ka esam novērojuši tehniskus traucējumus atgriešanas pakalpojumā un šobrīd darām visu iespējamo, lai to novērstu. Esam nosūtījuši Jums e-pastā atgriešanas kodu, ar kuru varēsiet atgriezt sūtījumu.
Ja gadījumā apmaksu par atgriešanas pakalpojumu esat veicis divas reizes, lūdzam aizpildīt naudas atmaksas pieprasījumu, lai mēs varētu atgriezt naudu par neizmantoto pakalpojumu. To ir iespējams izdarīt šeit: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/pieprasijums_par_naudas_atmaksu
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Pievienot komentāru