Olive Oil Trading Co - sliktākā attieksme!!!!!!!!!
Gribēju uzrakstīt sūdzību uz restorānu Olive Oil Trading Co. Pirmkārt iesāku restorāna īpašniekiem "ieskatīties" savos darbiniekos, jo cilvēks (vīrietis) ar kuru runājām gan restorānā gan pa telefonu lai rezervētu galdiņu runāja TIKAI latviski - viņš visu saprata arī krieviski, bet nerunāja vienkārši kaut kāda principa deļ. Nezinu tad kā šajā restorānā piemēram var tikt tūristi, ne tikai no Krievijas, bet no Igaunijas piemēram vai Lietuvas, kuri arī zin krievu valodu.Pie tām, kad gribējām pārnest galdiņa rezervēšanu no 21.00 uz 21.20, mums teica: "Jūs domājat ka šeit esat vienīgie?'. un bridināja ka pēc 23.00 aizveras virtuve. Un velreiz piebilda ka mēs restorānā neesam vienīgie. Bet man vienmēr likās ka klientam vienmēr ir taisnība, un tādā tonī ar cilvēkiem runāt nav it kā pieklājīgi.!!!Šo vietu Olive Oil Trading Co nevaru nosaukt par restorānu, vienkārši kafejinīca!!!
Komentāri (4)
virtuve ari cilveki strada, un pec 14-16 stundu darba grib laicigi majas tikt!!
Starpcitu, šeit ir LATVIJA un tas, ka darbinieks runā tikai LATVISKI ir vairāk kā normāli. Ja būs tūrists no ārvalstīm, tad tas tūrists darīs zināmu to, ka nerunā latviski un tiks rasta kopīga valoda, kas var būt angļu valoda. Otrkārt, lielākā daļa igauņu vispār nerunā krievu valodā. Ko tad tur dara krievu tūristi?! Ko krievu tūristi dara Spānijā, Itālijā, Francijā, Norvēģijā, Zviedrijā utt.? Tur arī uzņēmumu darbinieki diez vai runās krieviski!
Ne par to ir runa. Vienkārši runājot tikai un vienīgi LATVISKI viņi savu reputāciju vienkārši noved līdz nullei.
Zvanot pa tālruni man tad vēl vajag peibilst ka es esmu tūrists un no kuras valsts? Starp citu cilvēks kurš zvanīja pa tālruni teica ka neko nesaprot, bet vienalga viesmīlis turpināja savu runu viesmīlim ērtākā valodā.
Bet ja tā būtu vienīga problēma tad lai būtu, bet tā nav!!
Starp citu virtuvē strādā no 11:00 un līdz 23:00 - tas sanāk 12 stundas. Pēc likuma viņi nevar strādāt 16 stundas, nu nekā tur tās 16 stundas nesanāk. Sorry nesanāca :)
Starp citu Spānijā, Francijā un t.t. ja viņi zinās krievu, dažās vietās tā aŗī gadījās, viņi runās ar KLIENTU viņam piejāmākā un ērtākā valodā - tas jau ir pārbaudīts un ta ir normālā prakse.
Полностью согласен! Один из официантов в Olive Oil постоянон ведет себя по хамски. Один раз просто бросил в лицо кредитку, в другой раз во время бизнес ленча принес на 4 одну порцию оливок и сказал, типа, вам зватит. И еще. С клиентом надо говорить на языке клиента. Или хотя бы попытаться, ради приличия.