OLIVE Mēbeles - Gaidīju kvalitatīvu MDF - atnāca skaidas LKSP
Vēlējos atrast uzticamu firmu, kas var uztaisīt izturīgu, kvalitatīvu virtuvi no izturīgiem, noturīgiem materiāliem. Un no paša sākuma meklēju virtuvnieku, kas var uztaisīt FENIX + MDF + AIR TEC (LASER TEC) fasādes.
Komunicējot ar OLIVE mēbeles pārstāvi Jelenu jau no paša sākuma izteicu savas vēlmes un turpmākā materiālu izvēle vienmēr balstījās uz ilgtspējīgu virtuves izbūvi. Jelena tiešām bija atsaucīga, izpalīdzīga, likās, ka par visu tika padomāts un izrunāts, līdz brīdim, kad saņēmu virtuvi un konstatēju, ka tā ir PILNĪBĀ izgatavotā no LKSP..
Ir daudz pierādījumu un var tiešām cilāt sarakstes un papīrus - visas sākotnējās sarakstes un piedāvājumi vienmēr min MDF, NEVIENĀ e-pastā vai Whatsapp ziņā - NAV pieminēts LKSP. Runa visu laiku gāja par MDF - jā, tika mainītas krāsa materiāliem materiāliem, un ar / bez AIR TEC opcijas, bet NEVIENĀ brīdī, man NETIKA pateikts, ka MDF tiks nomainīts uz LKSP.
Es tiešām neesmu tāds cilvēks, kas pie pirmās iespējas iet sūdzēties, un es mēģināju risināt problēmu gan ar Jelenu, gan firmas īpašnieku Viktoru Išmakovu. Vairākkārt mani mēģināja pārliecināt, ka LKSP ir labs materiāls un liela atšķirība ar MDF neesot, īpašnieks uzsvēra, ka nekādu tehnoloģisku vainu šajā konstrukcijā nesaskata, taču tas ir zināms IKVIENAM - LKSP nevar sacensties ar izturību ar MDF un maksā uz pusi lētāk Diemžēl, ne viens, ne otrs sevi par vainīgu šajā neuzskata, vismaz tik cilvēcīgi, ka atvainoties, ka aizmirsa man pateikt, vai vismaz kaut kādīgi mēģināt atrast risinājumu.
Īpašnieks negribēja ne iedziļināties mūsu sarakstē vai e-pastos, nedz arī gribēja saprast problēmas būtību. Viņš pārmeta, ka viņš jau tā tērējot tik daudz laika, runājot ar mani pa telefonu un, ka viņiem vēl lielāki zaudējumi no tā, ka meistars nevar uzsākt montāžu.. Nevienu brīdi pat neatvainojās par to, ka man ir atvesta virtuve no skaidu plāksnēm. Tā vietā vainoja mani un neredzēja ne mazāk pamatu man par to kompensēt. Viņš teica, ka var paskaitīt starpību materiāliem un atskaitīt man EUR 100, bet par neko citu kompensēt viņš man netaisās.
Mani centieni atsaukties uz kontraktu, kurā skaidri pateikts "Sienas skapīši MDF finierēts, beicēts 19mm" - tika pilnībā ignorēti. Viņš turpināja teikt, ka man nav ne mazākā pamatojuma kaut ko pārmest, kas ir tiešām apbēdinoši. Ja es tiešām no paša sākuma nāktu pie viņiem un runātu par LKSP un beigās pēkšņi pārdomātu, ka man vajag MDF - es viņam pilnībā piekrītu, bet šajā gadījumā RUNA NO PAŠA SĀKUMA vienmēr ir gājusi par MDF, es vēlreiz uzsveru - nevienā brīdī LKSP nav parādījies nevienā e-pastā vai sarakstē.
Runājot par naudām: firma ņem 50% priekšapmaksu un 50% PIRMS VIRTUVES PIEGĀDES un montāžas. Tas nozīmē kla klientam pat nav nekād iespēja pārbaudīt materiālus, pirms pilnas summas nomaksas. Kā es varēju zināt, ka man piegādās LKSP - MDF vietā?
Arēns par to pašu naudu man piedāvāja MDF + FENIX + LASER TEC (!) - un NEKAS nemainīs to faktu, ka es varēju izvēlēties viņus un dabūt tieši tādu virtuvi, kādu gribēju. Tā vietā man tagad jāsadzīvo ar virtuvi, kas taisīta no skaidu plāksnēm...
Ne Viktors, ne Jelena savu vainu atsakās pieņemt un turpina noliegt savu vainu. Es tiešām ļoti reti rakstu šādas te sūdzības - tiešām! Bet šoreiz tas ir vienīgais, ko es varu darīt... Un es ceru, ka kādu klientu, kas domā izvēlēties OLIVE mēbeles vai citu virtuves firmu - paglābs no līdzīga likteņa.
Komentāri (5)
OLIVE Virtuves / OLIVE mēbeles - Elizabetes iela 29b, Rīga
Olive Virtuves:
https://www.modernasmebeles.lv/
https://www.olivemebeles.lv/
Facebook Olive Virtuves:
https://www.facebook.com/olivevirtuves
Labdien, Vadim!
Vispirms jāsaka, ka mums patiešām žel par Jūsu negatīvo pieredzi un šo strīdīgu situāciju. Veltam daudz laika un līdzekļu, lai attistītu mūsu servisu un vienmēr risinām problēmas, ja šādas rodas.
Mēbeļu izgatavošanā izmantojam tikai Eiropas vadošo piegādātāju materiālus un furnitūru kā, piemēram, vācu Egger laminātus un Rehau akrilus, austrijas furnitūru BLUM un t.t. Materiālu izvēlē nekad nemeklējam kompromisus uz kvalitātes rēķina.
Diemžel, ne vienmēr varam būt pārliecināti par to, ka klientam ir sapratne par izgatavošanas specifiku un materiāliem.
Piemēram, Jūsu pieprasījumā norādītais Fenix plastikāts ar 2 mm biezumu dabā neekssistē un plastikāta biezums ir 0,9 mm. Tur pat ir rakstīts, ka Fenix materiāls ir nepieciešams grīdas skapīšiem.
Pasūtījuma specifikācijā SIENAS skapīšu materiālam ir norādīts finierēts MDF, kas nekādā veidā nav saistīts ar grīdas skapīšu materiālu. Arī sienas skapīšu fasādes materiālu Jūs izvēlējāties mainīt pret Egger LKSP.
Grīdas skapīšiem ir norādīts FENIX, kas nāk gatavās loksnēs uz KSP bāzes un ir sertificēts un kvalitatīvs materiāls.
Arī Jūsu publicētajā Whatsapp sarakstē ir norādīts, ka FENIX līmētājām uz MDF nav pieejamas Airtec malas. Specifikācijā ir norādīts FENIX ar Airtec, kas pēc loģikas izslēdz MDF pamatni.
No savas puses piedāvājam paplašināto garantiju fasādēm, lai mazinātu Jūsu šaubas par materiālu. Jūsu prasībām par diezgan nesamerīgo atlīdzību, kas pārsniedza fasāžu cenu, gan piekrist, diemžēl, nevarējām.
Jāpiebilst, ka standartā nav nepieciešams veikt atlikušo maksājumu pirms mēbeļu piegādes. Šoreiz tas bija saistīts ar to, ka pasūtījums bija noformēts uz ārzemju firmu, kuras vēsture ir grūti pārbaudāma.
Jebkurā gadījumā ceram, ka virtuve kalpos un priecēs Jūs daudzus gadus un joprojām neatsakāmies no solītās paplašinātas garantijas FENIX fasādēm.
Ar cieņu,
Olive virtuves.
Diemžēl firmas īpašnieks nebija klāt visiem procesiem, lai pilnībā saprastu pasūtijuma gaitu un būtību, lai sniegtu pilnīgu viedokli par notikušo. Pievienotas bildes ir skaistas, bet runa cik ilgi tas skaistums saglabāsies. Ja būtu bijis MDF - būtu savādāk.
Sarunās pa telefonu bija skadrs, ka pilnībā nekādu risinājumu no savas puses nevarat piedāvāt. Nepiekrītu, ka gaidīju "nesamērīgu atlīdzību" - es biju atvērts uz kompromisu un piedāvāju jums pašiem noteikt atlīdzības apmēru.
Ja no savas puses būtu mēģinājuši atrisināt problēmu, šāda sūdzība nemaz nebūtu. Pielikumos viss ir ļoti skaidri parādīts - runa visu laiku gāja par MDF. Ļoti žēl, kad serviss pats neatdzīst savu kļūdu, nevar atvainoties - bet tikai turpina teikt, ka vainīgs klients ar "nesamērīgām ekspektācijām" - firmas īpašnieka ego.
Pārējiem, lūdzu, pašiem izvērtēt, kas ir taisnība, iesaku būt uzmanīgiem.
Iepriekšējā komentārā detaizēti paskaidrojām, kādēļ neatrodam pamatojumu Jūsu pretenzijai un iemeslu turpmākājam satraukumam sakarā ar virtuves fasāžu materiālu ilgnoturību.
Par Jūsu sūdzības emocionālo, taču ne racionālo nostāju, lasītājs var pārliecināties vien iepazīstoties ar Jūsu pievienoto dokumentu kopijām, salīdzinot to Jūsu ar sudzības teksta saturu.
Savas darbības laikā uzstādījām vairāk nekā 1500 virtuves, kur absolūts vairākums klientu ar mūsu darbu ir apmierināti. Ja gadījās kāds mazāk veiksmīgs projekts – vienmēr spējam atrast kopsaucēju un veidu veiksmīgas situācijas atrisināšanai.
Nevaram atļauties publiski apspriest Jūsu vai jebkura cita klienta komunikācijas metodes vai personīgās īpašības, tādēļ aprobežojamies ar jau sniegtajiem komentāriem un ceram, ka katrs šajā situācijā spēs izdarīt objektīvus secinājumus.