Ogres mūzikas skola - Slikta, korumpēta skolotāja.
Vēlos izteikt neapmierinātību ar Ogres mūzikas skolas arī, kā man zināms, Pārdaugavas mūzikas skolas skolotājas pedagoģisko darbu. Skolotāja izdara savu darbu, bet cīnīties un radīt interesi bērnā viņa neprot. Skolotāja neko neprasa, bet rodas sajūta, ka viņa gaida no vecākiem materiālu pamudinājumu, lai skolēnam būtu kāda izaugsme. Protams, lielākā daļa ir atkarīgs no skolēna patstāvīgā darba. Bet skolotāja neprot iepazīstināt ar mūzikas pasauli, neprot motivēt, jo mūzikas instrumentu specialitātes pedagogs strādā kā profesionāls mentors. Skolotāja mēdz nodarbības laikā uzdot pastāvīgi apgūt skaņdarbu, pati mēdz iet pīpēt. Bērns sūdzās, ka skolotāja smird pēc dūmiem. Tā arī ir attieksme pret audzēkni.
Papildus nepatīkama situācija bija iegādājoties akordeonu. Skolotāja stāstīja, ka var izcilu akordeonu nopirkt vienīgā vietā - agris, biķernieku ielā, teikas rajons. Braucām uz rīgu, jo izreklamēta, cik labs meistars viņš ir, garantija arī esot. Tad nu braucām uz rīgu. Nopirkām, pēc mēneša taustiņi sāka ķerties, tad, kad bija jāved taisīt pa garantiju, beigās agris sūtīja... Un skolotāja neko nevarēja komentēt, un pateica, ka neticu, ka esmu pirkusi akordeonu no agra. Ko man tādā situācijā darīt? Čeku arī agris nedod! Un 2 gadu garantija, kas rakstīta sludinājumos, ir tikai pievilināšanas taktika. Par akordeona remontu samaksājām 230 eiro, nopirkām pa 380, pa tādu cenu varējām, iespējams, jaunu nopirkt.
Ieguvu divas mācības:
1. Pirms izvēlēties mūzikas instrumenta spēles specialitātēs skolotāju, sazināties ar kādu no audzēkņu vecākiem, noskaidrot viedokļus. Uzskatu, ka skolotāja ir talantīga, taču, citi vecāki, kas dod naudu, skolotāja ar viņiem strādā un uzrāda labākus rezultātus konkursos.
2. Pērkot akordeonu paņemt līdzi kādu akordeonistu, kas nebūtu saistīts ar skolotāju, ne ar pārdevēju. Neitrālu ekspertu. Būsit ieguvēji! Nesaistieties ar agri no teikas.
Bet papildus sūdzībai, vēlos paslavēt pārējos skolotājus savā mūzikas skolā - lieliski, ar lielu iedvesmu un degsmi māca bērniem mūziku! Paldies!
Komentāri (5)
Nu nezinu es skolotājas vietā iesniegtu parasību tiesā par Goda un cieņas aizskaršanu un attiesātu vēl vienu akardiona summu kā minimums.
Ja cilveks, kaut ko vienkārši cilvēciski iesaka vai padalās ar savu pieredzi tad tas nenozīmē, ka tā ir garantija vai rekomendācija vai vēl ļaunāk lobisms. Vienam pieredze var būt pozitīva, citam tieši pretēji negatīva. Ko tad viņai vajadzēja atbildēt - nezinu meklējiet paši, kur nopirt!? Tad atkal rakstītu sūdzību, ka neatsaucīga un vīzdegunīga.
Nav labi ne tā ne šitā.
Par akardiona meistaru rakstiet sūdzību VID, lai veic pārbaudi. Vai vispār ir reģistrēta komercdarbība un kā tiek vesta grāmatvedības uzskaite. Vis ticamāk, nekas jau nopietns nebūs, bet vismaz latviskā garā būsiet apmierinājuši savu asinskāri un velmi atriebties.
Bērnam, lai veicas muzikas gaitās.
Skolotāja nav vīzdegunīga. Ir runa par to, ka viņa stāsta, ka tikai pie Agra var nopirkt labus akordeonus, sludinājumos un citur esot slikti. Uzticējāmies, neko nesapratām, Agris, akordeonu pārdevējs mūs apvārdoja, nopirkām un iegrābāmies.
Kā atklājas, mēs neesam vienīgais tāds gadījums, kas liek domāt, ka skolotājai ar Agri ir kāds izdevīgums.
Protams, katra skolotāja citādāka, bet nu tādas lietas nevar noklusēt. Šādu pieredzi ar skolotāju zina audzēkņi, nezina topošie audzēkņi, pirms stāties mūzikas skolā, izlasiet! Ņemiet piemēru, un izvēlieties atbildīgi!
Kā jau teicu, nav šaubu apšaubīt skolotājas pedagoga talantu, ja viņa pret visiem vienādi izturētos.
P.s. Daļai jūsu komentāram varu piekrist, bet, iespējams, neesat saistījies ar mūzikas skolām, neesat iedziļinājies problēmas būtībā, tā vietā, lai noskaidrotu papildus informāciju, izteikt dažas tukšas piezīmes.
Skolotāja Svetlana Catlaka ir profesionāla mūzikas skolotāja. Mūsu ģimene šo skolotāju pa 7 gadiem ir iepazinusi, nekad neesam neko maksājuši, pat tādu mājienu nav bijis, lai gan bērns regulāri piedalās konkursos un koncertos. Uzskatu, ka sūdzība ir apmelojoša un atkal kādai mātei vai tēvam ir bijušas pārāk lielas ambīcijas. Fuj, tiešām skolotājai vajadzētu Jūs iesūdzēt tiesā par goda un cieņas aizskaršanu.
Es neapšaubu skolotājas talantu. Kāpēc ar citiem specialitāšu skolotājiem nav bijušas tādas problēmas? Bet tā ir kopsakarība. Korupcija izpaužas tajā, ka viņa palīdz iesmērēt akordeonus, kas ir mēsli, līdz šim. Priecājos, ka mans bērns nomainīja skolotāju, problēmas atrisinājās, bērnam momentā izveidojās draudzības saite ar skolotāju, ir progress, ir rezultāti. Drīzāk tiesā varētu iesūdzēt pašu skolotāju.
Izlasot šo "garadarbu", paliku muti vaļā. Virsraksts vien ir klaji apmelojošs un absolūti nepieņemams. "Skolotāja izdara savu darbu, bet cīnīties un radīt interesi bērnā viņa neprot.". Kas, jūsuprāt, skolotājai sev un bērnam atvēlēto 40 minūšu laikā ir jădara? Vai jūs saprotat, ka lielajam darbam ir jānotiek mājās? Kopā ar vecākiem mazajās klasēs, pēc tam jau pašam. Katru dienu! Katru dienu ir jăspēlē. Nevar taču iedomāties, ka, atnăkot uz 2-3 kontaktstundām nedēļā jūsu bērns spēlēs kă Dievs. Jo ja katru dienu mājăs nespēlē, katra nākamā kontaktstunda ir atkal sākt visu no jauna. It sevišķi pirmajās klasēs, kad nav ne roka pareizi nostādīta..Skolotăjai ir jācīnăs ar ko? Ar jūsu bērnu? Ar jūsu bezatbildību, ka tieši jūs, vecāki, esat tie, kas "necīnăs" par sava bērna izglītību. Smiekli un dusmas vienlaikus, ka käda vecāka prāt skolotāja darbs ir nevis mācīt, bet cīnīties..Tieši mūsu, vecāku, darbs ir cīnīties ar bērna "negribu, nevaru", tieši mūsu darbs ir bērnā radīt interesi, vedot bērnus uz koncertiem, ieinteresējoties par to, ko bērns dara, pavadot bērnu uz ārpusklases nodarbībām utt. Nevar skolotājam uzgrūst savu daļu atbildības. Kaut S.Catlaka, manuprāt, lieliski tiek galā ne tikai ar saviem tiešajiem pienākumiem, bet rada bērnos interesi par mūzikas pasauli, vienmēr ir laipna, vienmēr apjautājas, kā katram gājis. Jă, jāatzīst, sliňķus gan īpaši nemīl, bet nekad nav aizskārusi kāda cieņu. Ir ļoti godīga, ko man pašai bērna pirmajă klasē năcăs redzēt un pieņemt.
Mans bērns, tātad arī visa mūsu ģimene, Skolotāju pazīstam 6 gadus. Ne reizi neesmu jutusi, " ka viņa gaida no vecākiem materiālu pamudinājumu". Absolūtas muļķības! Tieši otrādi-vińa vienmēr ir atcerējusies, kad savus audzēkņus apsveikt svētkos.
"Bērns sūdzās, ka skolotāja smird pēc dūmiem." "Nodarbību laikă...mēdz iet pīpēt". Tā kā es Skolotāju pazīstu ilgāk kă jūs (saprotu, ka nomăcījăties tikai drusku pie viņas), atļaujos apgalvot, ka tie ir meli!
Mans bērns ir starptautisku konkursu laureāts, regulāri spēlē festivălos un koncertos. Uzminiet, kurš manu bērnu tam ir bijis spējīgs sagatavot? Bez "materiāla pamudinājuma". Taču nekad neaizmirstiet, ka skolotājs ir tikai daļa no panăkumiem. Nebūs jūsu un jūsu bērna darbs, izpaliks arī panākumi. Un arī jaunais pedagogs būs tas, par kuru rakstīsiet šeit.
Par akordeona iegādi nevaru komentēt. Mūs Skolotāja nav aģitējusi braukt ne pie Agra, ne "Pētera", ne "Annas", taču jāsaprot arī tas, ka labu instrumentu par păris simtiem iegādāties nevar. Tā gan ir tiesa-ja paši neko nesaprotat, līdzi pie pirkuma iegādes vajadzētu ňemt kādu zinātāju.