OB serviss - Nepadarīts darbs, pamests objekts, briesmīgs vadītājs
Meklējot kurš nomainīs 4 skaitītājus nonācu līdz OB Serviss mājaslapai. Sazvanījos, vienojos par 4 skaitītāju nomaiņu uz jauniem (!) kā arī visu ūdens stāvvadu nomaiņu un plastmasas cauruļu izvilkšanu kā arī iestrādi betona sienās, veco dzelzs cauruļu vietā.
Vienojāmies ar OB vadītāju - Vladislavu par darbu uzsākšanu pēc 2 nedēļām. Ierašanos konkrētā laikā un summu = aptuveni 500 euro.
1. darbinieki neieradās norunātajā laikā (šķiet jau normāla prakse santehnikā)
2. ieradās komanda, no kuras puse čaļu neko nedarīja - viens skolas vecuma puisis, viens pensionārs, divi ap 30 g.v.
3. darbinieki savā starpā visu laiku kašķējās par to cik de**** ir uzņēmums un kā notiek organizēšana.
4. priekšniekam Vladislavam vienīgajam ir tiesības pirkt materiālus - caurules, līkumus utt. līdz ar to komanda kaut ko apskata, nodod info un tas aizbrauc uz veikalu. Beigās nopērk nepareizus variantus, izmērus, pagriezienus un stiprinājumus, kas paliek pāri. Detaļu rēķins tiek piestādīts man - saimniekam.
5. komanda ir nesagatavojusies un nav ar instrumentiem šo darbu veikšanai, kaut gan 2 ned iepriekš vienojāmies ar priekšnieku un viņš apsekoja dzīvokli lai klātienē novērtētu kas būs jādara.
6. sākotnēji darbi tika solīti 5h laikā pabeigti, pēc 8 h darba dienas tie nebija pat pusē (dēļ dīkstāvēm, detaļu trūkuma utt) un tika atstāti uz vēl vienu dienu.
7. nākošajā dienā komanda ierodās pēcpusdienā (man ir sačakarētas divas darba dienas, jo jādežūrē lai viņus ielaistu un koordinētu)
8. pēcpusdienā viņi ir atbraukuši ar betona griezēju - sienu profilu izveidei caurulēm, iegriež vienu strīpu un saka ka nevar turpināt, jo putekļi ceļās... Nopietni - putekļi? Uz ko tad viņi rēķinājās?
Tiek atvests putekļu sūcējs, kurš pēc 10 min ir aizdambējies un komanda darbu neturpina, pienāk 15:00 visi pa mājām... Prasu kas ar darbu, kad tiks pabeigts (ir piektdiena)? Darbinieki atbild - sazinieties ar priekšnieku, mēs par to neatbildam, varbūt pirmdien... (nav pieslēgts pods, nav pieslēgts ūdens, dzīvoklī dzīvo 4 cilvēki).
9. zvanot Vladislavam - priekšniekam, telefons tiek nomests. Atkārtoti zvanot vairākas reizes, tas netiek celts. Uz sms nav atbildes. Tas ir piektdienas darba laikā.
Uz jautājumu komandai - kāpēc tā, kā lai sazinās, viņi atbild - nu jā tāda mūsu priekšniekam ir attieksme...
10. Nauda par visu darbu un detaļām beigās ir 900 euro, tā tiek iekasēta pirmajā dienā. Tā dubultā pārsniedz provizoriski solīto pēc apsekojuma.
11. vienīgā labā lieta - darbinieki atstāja objektā instrumentus un es pats varēju pabeigt vilkt caurules... :) nākošajā nedēļā neviens pat nemēģināja ar mani sazināties - kā pabeigts darbs, vai viss kārtībā...
Vladislav - ceru, ka Jūsu bizness sabruks un darbinieki atradīs daudz labākas darba vietas.
Skaitītāji kas tika uzstādīti, visi bija lietoti, nevis jauni, kā bijām vienojušies.
Pievienot komentāru