Nordeka - Slikts serviss
Šī gada 22. Julija man bija tas gods izmantot Nordekas pakalpojumus. Braucu ar maršruta autobusu Rīga-Jaunjelgava-Subate ar atiešanas laiku 17: 25 līdz viesitei. Nopirku rīgā autoosta sev biļeti. Tā ka atgriezos no ceļojuma no Zviedrijas, man līdzi bija 2 somas, kuras tika ieliktas bagāžas nodalījumā un es nopirku bagāžas biļeti no šofera. Kas notiek tikai latvijā. Neviena cita valsti, kur esmu dzīvojusi vai ceļojusi, nav jāpērk papildus biļete bagāžai, jo tas ir pašsaprotams, ka, ja cilvēks ceļo kaut kur, viņam līdzi var būt bagāža. Tas pārvadāšana jau ir iekļauta biļetes cena. Bet stāsts nav par to. Tajā diena es nejutos īsti labi, jo nebiju kārtīgi izgulējusies un man sāpēja galva un vēders. Aizbraucam līdz viesitei, kur ir 2 pieturas - autoosta un apmeram 500-600m tālāk pilsētas robežas ir vēl viena pietura, kura es parasti kāpju āra. Šoferis herberts sīmanis lika man kāpt āra autoosta, ko es atteicos darīt, jo man bija 2 smagas somas un arī nākoša pietura ir pilsētas robežas. Pēc asas vārdu pārmaiņas es nopirku vēl vienu biļeti gan sev, gan bagāžai līdz nākošajai nordekas oficiāli atzītajai pieturai silakrogs, kas ir apmēram 15km ārpus viesītes! Tātad par 500-600m es samaksāju papildus 2,20eur, lai varētu aizbraukt līdz savai pieturai. Vai tiešām kompānija ir tik nabadzīga un alkatīga, ka šādi jāaplaupa pasažieri? ! Tas vēl nebija viss. Autoosta iekapā šofera pazina ar savu meitu. Pa visu surumburumu es nepiefiksēju, vai viņas nopirka biļetes vai ne, bet viņas tika izlaistas āra pusceļa uz pieturu pie krustojuma, kur nedrīkst apstāties. Kad es to norādīju šoferim, viņa atbilde skanēja šādi: ”šeit es daru, ko gribu. Jūs to video neuzņemat un neko nevarat pierādīt! ” pēc šī atgadījuma es nekad vairs neizmantošu Nordekas pakalpojumus un arī citiem neiesaku.
Komentāri (6)
Šodien, 13.07.2019 autobuss "Nordeka" nepiestāja pieturā "Pastende plkst. 9:22, nokavēja aptuveni 15 minūtes un ap 9:36 pabrauca garām pieturai "Pastende" neapstājoties.
Pilnīgi normāli un adekvāti šoferis rīkojās. Vai tu aizejot uz veikalu un nopērkot maizi, prasi trīs barankas bonusā, jo esi nopirkusi maizi? Katram pakalpojumam savs izcenojums vai tev ir galvas un vēdera sāpes vai nav.
Jā par to bagāžu es gan negribētu piekrist, jo ne jau visi cilvēki ir ceļotāji un brauca ar bagāžu, lai viņiem to iekļautu automātiski biļetes cenā. Šinī ziņā cilvēku izdomai nav robežu un ja nebūtu bagāžas maksas vai apjoma ierobežojuma, daži piekrautu pilnu bagāžas nodalījumu ar savām pārpalām, kuras piemēram ved pārdošanai. Un kāpēc ne, ja nav aizliegts vai nav par maksu.
Par to 500 - 600 m biļeti, nu jā tas bija necilvēcīgi un nejauki, bet ja jūs jau sabojājāt kontaktu ar šūmēšanos un pretenzijām par bagāžas maksu, tad neko citu, kā "formālu pieeju" nevarējāt gaidīt. Jo latviešu tautas sakāmvārds tā arī saka - nespļauj akā no kuras nāksies dzert. Šoreiz tā notika.
Cienītā kundze, Biļešu cenas nosaka autotransporta direkcija, nevis šajā gadījūmā Nordeka.
Ja tu izmanto sabiedrisko transportu, tavs pienākums ir iepazīties ar biļešu cenām un pasažieru pārvadājumu noteikumiem.
Par cenām piekrītu ka tās nosaka ATD. Ko darītu ja būtu kontrole un nebūtu nopirktas biļetes bagāžai? Šoferim problēmas. Par to vai ir jāpērk vai nav jāpērk, tas jau cits stāsts. Par tiem 500 metriem, sāpošo vēderu, galvu nu tā gadās kad nokāpj no prāmja, neko nepadarīsi. Ceļojums uz Zviedriju ir smags pārbaudījums dažiem. Starptautiskie reisi tiešām neņem maksu par bagāžu, jo tur cilvēki ceļo. Ir noteiktas pieturas kurās var uzņemt ūn izlaist pasažierus un ar to ir jāsamierinās. Pasažieri ir izlaidušies, jo grib iekāt un izkāpt pie katra staba. šeit tiešām Nordekai jānēm vērā ši sūdzība un šoferiem jānoska pasažieru uzņemšanas kārtība, proti tikai pieturās noteiktajās.
Varbūt padomā par to, cik tu samaksātu par biļeti Zviedrijā, lai nobrauktu tādu distanci kā Rīga Viesīte, salīdzinot ar tiem grašiem, ko tu maksā Nordekai