Nordeka - Slikts serviss
Šodien 1.10.2020 7: 20 no rīta.
Es iekāpu autobusa un tākā esu studente man daudz ir jāceras. Un arī agri ceļos es domāju kad kļūdīties ir normāli. Tātad iekāpu autobusā un parādīju 3+ģimenes karti un ir karti un piemirsu pateikt kad braukšu uz saldu.
Viņš nepateica normālā tonī bet rupjā tonī pateica "vajag pateikt uz kurieni brauksi"šoferim ir atkarīga alga no mūsu biļetēm bet ja šāda attieksme tad algu nau pelnījis.
Es domāju kad katrs var kļūdīties.
Komentāri (8)
Karenas problēmas.
šoferim jāzin jūsu galamērķis,lai viņs varētu izsist biļeti, jūs aizmirsāt to pateikt un viņs pajautāja, kur problēma
Kāds ir rupjš tonis?
"tākā esu studente man daudz ir jāceras" - nu nesanāk tev atcerēties. Tu taču pat elementāru 3. klases gramatiku nevari atcerēties! Kāda nah, studente? Sēdies, 2!
Pati vainīga un vēl sūdzas. Kauna nav?
Studente? Kā tad! Pabeidz labāk savu 2. klasi. Ja čakli nemācīsies, ar tādu gramatiku uz 3. nepārcels un tad nelīdzēs pat 3+karte.
17 kļūdas pāris teikumos. Ideāli.
Nabadzīte, studente. Ķip citiem nav ne par ko jādomā. Tikai studentam.
Nez kurai būtu dusmīgs tonis, kad paprasītu naudu par ceļu līdz galapunktam, ja reiz pati nepasaki...