Nordeka kontroliere - Kontrolieres attieksme
Braucot ar Nordeka starppilsētu autobusu maršrutā Rīga-Balvi, pieturā Smiltenes pagrieziens iekāpa kontroliere vārds bija Mārīte. Man bija nopirkta biļete no Bērzkroga līdz Ūdrupei. Drauga piezvanīja un teica, lai pērku tālāk biļeti, jo nevarēšot man atbraukt pretī. Kontroliere izrādīja savas negācijas un neapmierinātību, nelaipnā tonī man sākot-kāpēc es pērku biļeti? Man taču biļete līdz Ūdrupei. Tā arī pretī atbildēju, vai nedrīkst pirkt biļeti tālāk,jo mani nav kas sagaida? Neko neatbildēja...
Nordeka, lūdzu dariet kaut ko lietas labā, mainiet cilvēkus vai psihologi lai runā, citādi jūs ceļat "slavu" savam uzņēmumam... Šoferis nāk pretī, toties kontroliere uzdirš virsū liekot man justies tā, ka kāpēc savā Ūdrupē. Ak, jā, un vēl-padomājiet kā ārēji izskatās jūsu cilvēki, kas strādā jūsu uzņēmumā.
Komentāri (5)
Ko tad viņa tādu izdarīja? Pēc teksta spriežot - neko.
To, ka pasažieriem ir tiesības nopirkt biļeti un braukt tālāk... Nevis uzdot stulbums jautājumus, kāpēc es pērku biļeti un nekāpju ārā...
Un lai nerastos pārpratumi vai kaut kādas sūdzības gan no pasažieriem, šoferiem vai arī te dažiem labiem komentētājiem, uzskatu, ka kontrolieriem ir jābūt vismaz diviem, nevis vienam
Ojj, muuza trauma tagad, ne taa tev kko pateica!
Vina noteikti katru dienu saskaras ar taadiem, kuri biletes perk lidz vienai pieturai un brauc talak, ta kaa tikai normali, ka tur jau aizdomas visus, tur jau pati tauta vien vainiiga ir.
Es mārītes vietā, aiz matiem izpistu pa durvīm ārā + pipeļ-trīci uztaisītu, lepnā sterva atradusies
Gaidīšu to momentu, kad ar tevi tā izdarīs