Nordea Finance - Neētiska rīcība
Jūlija otrajā pusē uzņēmums iegādājās Honda automašīnu Hondas salonā, izmantojot Honda līzings, kas juridiski ir Nordea Finance. Kad darījums bija galā, vairāk par nedēļu gaidījām solīto pavadzīmi par auto iegādi, taču nekā. Kad zvanījām paši, sapratām, ka neviens pat netaisās to mums sūtīt. Iemesls - esot jāinteresējas pašiem.Augusta sākumā saņēmām pirmo līzinga rēķinu, kurā, par lielu izbrīnu, ieraudzījām, ka mums jau izveidojies parāds - līzinga maksājums par jūliju (pilnā apmērā). Bet kā tad tā, automašīnu saņēmām tikai jūlija beigās un rēķinu par minēto parāda summu arī neesam redzējuši. Bankā atteica, ka tā vajagot, lai nestresojot tā tam jābūt, lai nomaksājot tik šo rēķinu tam paredzētajā laikā - 1. septembrī.Šodien ir tikai 19. augusts, kad banka jau atsūtījusi brīdinājumu par nenomaksātu parādu. Zvanam atkal ...Izrādās, ka runa iet par jūlija maksājumu, kura rēķinu viņi pat nav izrakstījuši un, kura summu iekļāvuši augusta rēķinā, par kuru iepriekš teica, ka tā vajag, lai nomaksājot ar augusta rēķinu.Tagad skaitamies parādnieki, kas laikā nemaksā rēķinus :)Uzmanieties ... bankas šajos krīzes gados ir kļuvušas par asinssūcējiem un negodīgiem darījuma partneriem.
Pievienot komentāru