Nomo.Lv - Slikts serviss
Gribēju padalīties ar savu pieredzi par Nomo.lv. Lai gan es skatos, ka viņu mājas lapā jau ir pavisam švaks preču piedāvājums, tomēr ja kāds kaut ko gribētu pirkt no viņiem, tad varbūt lai 2X padomā pirms to dara. Lai 2x padomā vai ir vērts ar viņiem saistīties.
Pirms 2 gadiem es izvēlējos šujmašīnu un pēc tam līdz šā gada augustam cītīgi katru mēnesi maksāju nomas maksu. Augustā es samaksāju pēdējo nomas rēķinu un man uzreiz atnāca no Nomo.lv e-pasta vēstule, ka jūsu samaksa ir saņemta, pateicamies jums utt., un tāda bija tā kārtība arī iepriekš, kad es katru mēnesi maksāju nomas rēķinu.
Kopā ar pēdējo nomas rēķinu šā gada augustā vajadzēja vēl būt otram rēķinam, proti, izpirkuma rēķinam par 1.00 EUR, to samaksājot šujmašīna kļūtu par manu īpašumu. Jo kamēr tas nav samaksāts, tikmēr šujmašīna ir Nomo.lv īpašums un man to var atņemt, jo tā vēl nav mana, tas nekas, ka es 24 mēnešus esmu cītīgi maksājusi par šujmašīnu nomas maksu.
Nu lūk un te jau sākās problēmas. Šis izpirkuma rēķins kā netika sūtīts tā netika, bija jau pagājušas 3 dienas. Sazināties ar Nomo.lv par viņu norādīto telefonu 67799886 nebija iespējams, jo neviens necēla klausuli. Tāpēc nesagaidot to izpirkuma rēķinu es pati pārskaitīju to 1.00 EUR uz viņu uzņēmuma bankas kontu, bankas maksājumu uzdevumā norādot savu nomas līguma Nr., šujmašīnas nosaukumu un tekstu, ka tā ir izpirkuma maksa.
Es vēl uzrakstīju uz viņu e-pastu [slēpt]@nomo.lv. vēstuli ar jautājumu, kad tad es beidzot dabūšu savu izpirkuma rēķinu. Un tikai pēc 4 dienām es beidzot saņēmu izpirkuma rēķinu. Protams es to samaksāju. Tā nu jau 1.00 EUR vietā es biju samaksājusi 2.EUR.
Protams atbilde vai viņi ir saņēmuši manu naudu nebija. Pēc 3 dienām es atkal rakstīju e- pastu ar jautājumu, ka gribu zināt vai viņi ir vai nav saņēmuši manu naudu, ar piebildi, lai to pārmaksāto 1.00 EUR viņi man atdod atpakaļ, ka tas būtu godīgi, jo tā nav viņu nauda.
Pēc tam es saņēmu ilgi gaidīto e- pasta vēstuli, ar tekstu, ka šujmašīna nu ir jūsu, ka no jums esam saņēmuši 24 nomas rēķinus un 1 izpirkuma rēķinu. Un ka nekādas pārmaksas no jums neesam saņēmuši, tāpēc atpakaļ nekādu naudu atdot netaisāmies.
Tā. lūk.
Grūti pat pateikt vai tas ir slikts serviss, vai iespējams jau velk uz krāpšanos. Jo kamēr tu maksā nomu par preci tikmēr viss iet gludi, bet ar preces izpirkumu sākas problēmas. Jo nomas līgumā ir punkts, kamēr tu to izpirkuma rēķinu nesamaksā tikmēr prece nav tava. Bet kā lai samaksā, ja tev tas rēķins netiek sūtīts un tu ar to kompāniju nevari nekādīgi sazināties. Un ja viņi tik vēsā mierā var pateikt, ka nekāda pārmaksāta nauda no jums nav saņemta, tad iespējams viņus visdrīzāk ir jāsauc par krāpniekiem.
Komentāri (5)
tu 3kārši esi pārmaksājusi par preci, bet uztrauc smieklīgs 1 Euro? :D
Dārgais, Bambooz!
Vispirms izlasi garo rakstu, bet pēc tam komentē. Ja būtu izlasījis, ieslēdzis savas smadzenes lai saprastu par ko iet runa, tad tādu komentāru nebūtu uzrakstījis. Ceru, ka palīdzēju tev.
Nopietni?1 euro? :)Skumjāku stāstu es vēl nebiju dzirdējis!
Es sapratu visu garo stāstu un pa lielam nav smieklīgi par 1 Euro, bet turpinu smieties par jebkuru, kurš pārmaksā 3kārši par precēm..
ja ir nauda, nopērc uzreiz
ja nav naudas, esi gatava 3kārši pārmaksāt? zems intelekts un rēķināt nemāk..
nomierinies, nomo.lv bija eerti njemt preces ar domu, ja gadiijumaa prece tevi neapmierina vai nav naudas reekjina apmaksai, vienkaarshi atdod preci atpakalj, es pats panjeemu portatiivo datoru, ar domu , kameer sataisiishu veco kompi, ekraans sapliisis bija, beigaas, apmierinaaja jaunais portatiivais, skaidrs ka par 300 veertu, es samaksaaju beigaas 500, bet nu nekas, novembrii, peedeejais maksaajums un kompis juridiski buus mans :)otreiz gan nenjemtu nomo.lv vairs, deelj paarmaksas, bet nu ja maksaaju gandriiz 2 gadus, tad jau jaanomaksaa liidz galam...