www.sudzibas.lv Nextmom Sūtījuma piegāde

SIA Nextmom Ltd. - Sūtījuma piegāde

Pagājusi vairāk kā nedēļa kopš šajā interneta veikalā pasūtīju vienas vienīgas grūtnieču zeķubikses ar Latvijas Pasta starpniecības piegādi. Tā kā interneta veikalos iegādājos regulāri, zinu, ka Latvijas Pasts sūtījumus piegādā max. 3 dienu laikā. Rakstīju viņiem uz e-pastu, teicās, ka kurjers sazvanīsies un preci piegādās. Protams nekas nenotika. Nākamajā dienā sazinājos atkaļ, kurjers solījās preci piegādāt dienas pirmajā pusē, protams, NEKĀ. Rodas arī jautājums': Kāda vēla pēc kurjers, ja es tiku norādījusi ar Latvijas Pasts piegādi.

Neiesaku neko pasūtīt šajā mājaslapā. Esmu vīlusies.

A

Komentāri (7)

A Angyy 25.09.2015

Kā arī prece neatbilda pasūtījumam. Ja puišiem melnas vai miesaskrāsas zeķubikses ir tas pats, kas šokolādes brūna, tad man nav ko teikt.

A AnrkjsJ 25.09.2015

Šausmas, nepiegādāja zeķu biksiņas. O my god!!! Kurš pasūta zeķu biksites internetā...

A Angyy 28.09.2015

AnrkjsJ hahahahaha palasot Tavus pārējos komentārus viss par Tevi ir skaidrs :D

A Anna Anona 04.11.2015

Pārsūtīju naudu, bija liels saraksts ko gribēju iegādāties tur.Nu cerēju 1-2 dienas man to ar kurjeru atvedīs, kā internetā bija rakstīts par piegādes laikiem.Uz 3-šo dienu biju rakstījusi viņiem e-pastu, apsolīja nākamdien atvezt.Visu dienu gaidīju-nav.Rakstu vēl-apsola atkal.Gaidu visu dienu-atkal nav.Rakstu 3-šo reizi-pārzvana, sola nākamdien-atkal nav!Tā pagāja nedēļa.
Man drīz jābrauc uz dzemdību namu, bet bērna pasūtītās drēbītes un pamperi nav uz rokām.Pirmā un pēdējā reize kad pie viņiem ko iegādājos.Neiesaku, grūtniecēm nedrīkst tā nervozēt.Pērkat kaut kur citur!

S Silga 17.03.2016

Es arī iesaku nepasūtīt preces šajā interneta veikalā. Pasūtīju grūtnieču bikses, kas izrādījās man par lielu (kuras arī atveda ar lielu kavēšanos). Protams vēlējos apmainīt pret citu izmēru vai citu preci. Uzrakstīju viņiem šo, bet reakcijas un atbildes NEKĀDAS. Tad uzrakstīju vēlreiz e-pastu, kurā pateicos par "atsaucību". Pēc 3 min bija zvans un solīja, ka pēc trīs dienām bikses piegādās un apmainīs. Nu jau ir pagājušas vismaz 3 nedēļas, bet NEXTMOM kantoris nav pat sazinājies ar mani, lai izskaidrotu kavēšanās iemeslu. Pati vairs tur neko nepasūtīšu un cietiem arī iesaku to nedarīt, ja vien negrib zaudēt naudu, laiku un nervus.

N nextmom.lv Pārstāvja atbilde 20.03.2016

Labdien, Silga.

Mēs ārkārtīgi atvainojamies, ka bija radusies aizķeršanās, tomēr šādu neskaidrību gadījumos noteikti labāk sazināties telefoniski, lai operatīvāk varam atrisināt neskaidros jautājumus. Mums nekādā mērā nav bijusi vēlme Jūs mānīt vai krāpt, šis vairāk bija cilvēciskais faktors, kā rezultātā Jums savlaicīgi netika sniegta informācija par maiņas produktu pieejamību. Arī Jūsu gadījumā pēc piektdienas rītā saņemtās ziņas 20 minūšu laikā ar Jums sazinājās mūsu pārstāvis un tā kā telefoniski vienojāmies, ka nevaram Jums maiņai piedāvāt vēlamo produktu, 3 stundu laikā veicām naudas atgriešanu par pirkumu.
Vēlreiz atvainojamies, ka Jums bija papildus jāgaida jautājuma risinājums.

Ar cieņu,
Nextmom.lv

K Karīna 03.10.2016

Preču piegāde Nextmom tiešām briesmīga, pēc naudas samaksas gaidu jau ceturto nedēļu. Pēc nedēļu ilga klusuma izrādās, ka manis pasūtīto bikšu nav uz vietas, tad atkal kāds aimirst tās no Lietuvas noiliktavas izsūtīt. Tad vienojāmies par citām biksēm, ko izsūtīja jau gandrīz pirms nedēļas. Laikam kājām nes no Rīgas uz Latgali. Ceru, ka vismaz kādreiz atnesīs un bikšu vietā nebūs kādas retūzenes. Tiešām neiesaku šo internetveikalu!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes