SIA Nextmom Ltd. - Sūtījuma piegāde
Pagājusi vairāk kā nedēļa kopš šajā interneta veikalā pasūtīju vienas vienīgas grūtnieču zeķubikses ar Latvijas Pasta starpniecības piegādi. Tā kā interneta veikalos iegādājos regulāri, zinu, ka Latvijas Pasts sūtījumus piegādā max. 3 dienu laikā. Rakstīju viņiem uz e-pastu, teicās, ka kurjers sazvanīsies un preci piegādās. Protams nekas nenotika. Nākamajā dienā sazinājos atkaļ, kurjers solījās preci piegādāt dienas pirmajā pusē, protams, NEKĀ. Rodas arī jautājums': Kāda vēla pēc kurjers, ja es tiku norādījusi ar Latvijas Pasts piegādi.
Neiesaku neko pasūtīt šajā mājaslapā. Esmu vīlusies.
Komentāri (7)
Kā arī prece neatbilda pasūtījumam. Ja puišiem melnas vai miesaskrāsas zeķubikses ir tas pats, kas šokolādes brūna, tad man nav ko teikt.
Šausmas, nepiegādāja zeķu biksiņas. O my god!!! Kurš pasūta zeķu biksites internetā...
AnrkjsJ hahahahaha palasot Tavus pārējos komentārus viss par Tevi ir skaidrs :D
Pārsūtīju naudu, bija liels saraksts ko gribēju iegādāties tur.Nu cerēju 1-2 dienas man to ar kurjeru atvedīs, kā internetā bija rakstīts par piegādes laikiem.Uz 3-šo dienu biju rakstījusi viņiem e-pastu, apsolīja nākamdien atvezt.Visu dienu gaidīju-nav.Rakstu vēl-apsola atkal.Gaidu visu dienu-atkal nav.Rakstu 3-šo reizi-pārzvana, sola nākamdien-atkal nav!Tā pagāja nedēļa.
Man drīz jābrauc uz dzemdību namu, bet bērna pasūtītās drēbītes un pamperi nav uz rokām.Pirmā un pēdējā reize kad pie viņiem ko iegādājos.Neiesaku, grūtniecēm nedrīkst tā nervozēt.Pērkat kaut kur citur!
Es arī iesaku nepasūtīt preces šajā interneta veikalā. Pasūtīju grūtnieču bikses, kas izrādījās man par lielu (kuras arī atveda ar lielu kavēšanos). Protams vēlējos apmainīt pret citu izmēru vai citu preci. Uzrakstīju viņiem šo, bet reakcijas un atbildes NEKĀDAS. Tad uzrakstīju vēlreiz e-pastu, kurā pateicos par "atsaucību". Pēc 3 min bija zvans un solīja, ka pēc trīs dienām bikses piegādās un apmainīs. Nu jau ir pagājušas vismaz 3 nedēļas, bet NEXTMOM kantoris nav pat sazinājies ar mani, lai izskaidrotu kavēšanās iemeslu. Pati vairs tur neko nepasūtīšu un cietiem arī iesaku to nedarīt, ja vien negrib zaudēt naudu, laiku un nervus.
Labdien, Silga.
Mēs ārkārtīgi atvainojamies, ka bija radusies aizķeršanās, tomēr šādu neskaidrību gadījumos noteikti labāk sazināties telefoniski, lai operatīvāk varam atrisināt neskaidros jautājumus. Mums nekādā mērā nav bijusi vēlme Jūs mānīt vai krāpt, šis vairāk bija cilvēciskais faktors, kā rezultātā Jums savlaicīgi netika sniegta informācija par maiņas produktu pieejamību. Arī Jūsu gadījumā pēc piektdienas rītā saņemtās ziņas 20 minūšu laikā ar Jums sazinājās mūsu pārstāvis un tā kā telefoniski vienojāmies, ka nevaram Jums maiņai piedāvāt vēlamo produktu, 3 stundu laikā veicām naudas atgriešanu par pirkumu.
Vēlreiz atvainojamies, ka Jums bija papildus jāgaida jautājuma risinājums.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Preču piegāde Nextmom tiešām briesmīga, pēc naudas samaksas gaidu jau ceturto nedēļu. Pēc nedēļu ilga klusuma izrādās, ka manis pasūtīto bikšu nav uz vietas, tad atkal kāds aimirst tās no Lietuvas noiliktavas izsūtīt. Tad vienojāmies par citām biksēm, ko izsūtīja jau gandrīz pirms nedēļas. Laikam kājām nes no Rīgas uz Latgali. Ceru, ka vismaz kādreiz atnesīs un bikšu vietā nebūs kādas retūzenes. Tiešām neiesaku šo internetveikalu!!!