SIA Nextmom Ltd. - kvalitāte
No sākuma pat nedomāju rakstīt sūdzību. Bet tā kā viņi nepievieno manu negatīvo atsauksmi pie preces mājas lapā, tad izlēmu uzrakstīt. Biju pasūtījusi grūtnieču legingus un barošanas krūšturi. Pirmkārt, prece atnāca tikai pēc 2 nedēļām, kaut gan kāds jau varēja piezvanīt un pateikt, ka nebija tie legingi uz vietas un vajadzēja pagaidīt, kamēr atnāks. Tad nu pati biju 2 reizes zvanījusi. Vismaz pluss ir tas, ka pēc maniem zvaniem paši arī pārzvana. Pēc pirmās reizes man teica, ka prece ir nosūtīta un jāgaida, kad Latvijas pasts to piegādās. Nu preces nav. Tad zvanu otru reizi. Saka, ka prece nosūtīta un vajag 3-4 dienas, lai ar Latvijas Pasts prece atnāktu. Es saķu, ka jau tūlīt būs 2 nedēļas, kad nauda samaksāta. Šie uzreiz saka, ka noskaidros. Labi pārzvana un saka, ka nebija tie legingi un prece ir nosūtīta tikai pirms 2 dienām. Nu labi, prece vismaz atnāk pēc 4 darba dienām.
Bet.. Biju mājas lapā pievienojusi sliktu atsaukumi pie šiem legingiem, jo viņi pēc 4 dienu nēsāšanas saplīsa šuvē. Uzrakstu atsaukumi, ka slikta kvalitāte un tur uzrādās, ka atsauksmi publicēs "vēlāk". UN to krūšturi atsūta citu izmēru. Nu bļāviens!!! Labi, ka tas krūšturis derēja, citādāk atkal nāktos ar viņiem zvanīties. Vēl pārbaudīju pasūtījumu, vai esmu pareizi izmēru ierakstījusi.
Labdien.
Paldies par Jūsu viedokli, tomēr būtu vēlams sniegt korektu komentāru. Pirkumu Jūs gaidījāt 13 darba dienas, jo viens no Jūsu izvēlētajiem produktiem tik tiešām bija beidzies, bet jaunais pievedums nedaudz kavējās. Tas pienāca pagājušajā ceturtdienā. Lai kā arī būtu, pagājušajā pirmdienā ziņojāt, ka negaidīsiet vairs un vēlaties, lai tiktu atmaksāta naudiņa un šodien maksājuma arī tika veikts.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Komentāri (19)
Es varu ieteikt neiepirkties nextmom.lv internetveikalā. Janvārī pasūtiju grūtnieču legingus un zeķbikses un līdz šai dienai neesmu saņēmusi.Martā zvanīju un jautāju kas par lietu, un viņi teica ka sen jau esot izsūtīta prece, ka vainīgs Latvijas pasts. Tad teicu ka gribu naudu atpakaļ un viņi solija nedēļas laikā atskaitīt. Nu jau ir pagājušas 2 nedēļas un nekā neesmu dabujusi.
Labdien!
Mēs vēlētos atvainoties par to, ka esat saņēmusi nekvalitatīvu apkalpošanu no mūsu puses un Jums ir bijusi negatīva pieredze sadarbībā ar mūsu veikalu. Tā noteikti nav mūsu standarta prakse un mēs strādājam pie tā, lai vēl vairāk uzlabotu apkalpošanu, taču dažkārt no mums neatkarīgi apstākļi var sagādāt šādus nepatīkamus mirkļus. Katrā ziņā pasūtījuma izsūtīšanu noteikti varam apliecināt ar Latvijas Pasta izsniegtu čeku. Jebkurā gadījumā, lūdzu sazinieties ar mums elektroniski, jo pasūtījumu atteikumu sadaļā mums neuzrādās informācija par Jums un tas arī varētu būt iemesls, kāpēc vēl nav veikta naudiņas atgriešana. Tikko kā saņemsim ziņu, operatīvi veiksim maksājumu.
Ar cieņu,
nextmom.lv
Es arī neesmu sajūsmā par šo veikalu. šodien ir 18.jūnijs un es vēl joprojām gaidu savu pasūtījumu, ko veicu 9.maijā. Nezinu vai man ir cerības to saņemt. Serviss zem katras kritikas.
Piekrītu visiem un arī gribu brīdināt visus lai neiepērkas šajā veikalā. Ļoti pavirsi strāda. Liekas tur ir viens darbinieks, kas vispār neko nesaprot. Pasūtīju preci 24.07, teica ka izsūtīs 29.07, bet man 02.08 atnak vēstule , ka viņiem esot savādākas preces atnākušas nekā es velējos un kura tad no šim man patīk labāk... Pēc man šie man atsūta divas preces trīs preču vietā un uz nepareizo pakomātu... Labi ka Ogrē ir tikai divi.. Šodien it kā norādījuši ka preci esot izsūtījuši.. nu ko es turpinu gaidīt.. bet esmu nikna. Tik daudz zvani tiek veltīti viņiem.. tik daudz neprecizitates.. Pirmo reizi saskaros ar ko tadu..
Sveiki!
arī es esmu iekritusu šajā interneta veikala krāpniecībā, lai gan man ir pirmā reize, ka tā dzīvē arī notiek. Biju bērnam pasūtījusi silikona priekšautiņu, bet ir pagājušas 2 nedeļas, vēl aiz vien nav atnācis pasūtījums. Zvanu, bet tikai vilcinas un saka, ka viss nokārtosies. Tad man ir jautājums, jums nav kauna uzdzīvoties uz cita rēķina..ieskaitot naudu par preci, bet preces nav...droši vien jāsauc kādas instances uz jūsu interneta veikalu un lai pārbauda ar, ko jūs īsti nodarbojaties un kāpēc šmaucat cilvēkus..jāzvana uz "Bez tabu", lai parāda un noskaidro, vai tas ir pie normas....
Pasūtīju sievai grūtnieču spilvenu - pakavu. Pagāja 2 nedēļas, bet visu laiku tikai solījumi, ka būs rīt. Šodien palūdzu naudu atpakaļ, apsolīja pusi atskaitīt man atpakaļ, bet preci piegādāt (sataisīja atlaidi 50%). Gaidīsim vēl pāris dienas un tad jau rīkosimies savādāk, ja pa labam nesaprot.
Serviss un komunikācija zem katras kritikas, visu laiku tiek izdomāti arvien jauni attaisnojumi par to, kāpēc nav piegādāta prece. Naudu arī neatgriež. No sirds iesaku neko nepasūtīt un neiesaistīties darījumos ar šo veikalu.
Labdien.
Mēs ārkārtīgi atvainojamies par to, ka ir bijušas šādas piegāžu kavēšanās. Augusta mēnesī esam saskārušies ar būtiskiem veikala sistēmas darbības traucējumiem, kā rezultātā pāris dienas tas pat bija slēgts. Patreiz domājam kā risināt šādas problēmas nākotnē, lai netiktu traucēta operatīva klientu pirkumu apstrāde un piegāde, taču jau patreiz, saskaroties ar būtisku prece piegādes kavēšanos, piedāvājam klientam atlaidi, kuru atmaksājam uz klienta kontu. Šāds bija arī Jūsu "Juris kurš Juris" gadījums, kad saņēmāt gan pakaviņu, gan 50% atlaidi pirkumam, kas tika pārskaitīta uz Jūsu norēķinu konta.
Izdevušos dienu vēlot,
Nextmom.lv
Manuprāt, nav nekāda attaisnojuma tik neprofesionālai komunikācijai. Pie sūdzībām portālā atbildat katram, taču solījumus atzvanīt klientiem neturat un uz ziņām neatbildat. Klients var tikai zaudēt visus nervus, nesaņemot atbildes vai saņemot tikai nekonkrētus solījumus, kas velkas nedēļām.
Pat ja ir problēmas ar veikala sistēmas darbību, profesionāli uzņēmumi ar klientiem to risina komunikācijas, ne ignorances veidā.
Nekas nav mainījies,sola tik piegādāt,bet vairāk kā mēnesi gaidu. Lai gan pie precēm norādīts 3-5dienas piegāde :) ja kavējās piegāde,tad tā var arī uzrakstīt,nevis solīt rīt,parīt utt. Apšaubāms veikals,pirmo reizi tāda pieredze. Fuj..
es arī pasūtīju grūtnieču kleitu. gaidu jau vairāk kā mēnesi. visu laiku sola un sola, bet preces kā nav tā nav. pirms 8 dienām atsūtīja, ka prece izsūtīta, bet vēl joprojām nav atnākusi. Apnicis jau zvanīt un rakstīt viņiem.
Nesūtiet neko šajā internetveikalā!
Pirms divām nedēļām pasūtīju preci, teica, ka ir izsūtīta, tomēr līdz manīm nenonāca. Tagad piezvanīja un teica, ka preces tomēr neesot un atgriezīs naudu. Dīvains kantoris, bet labi, ka vismaz naudu atgrieza.
Labdien.
Atvainojamies, ka līdz šim atsevišķiem klientiem ir bijis jāsaskaras ar pasūtījumu piegādes kavējumiem. Dienā saņemam vairākus desmitus pirkumu un atsevišķu to piegāde mēdza kavēties vai informācija par tiem nebija pilnīga. Patreiz esam ieviesuši jaunus klientu apkalpošanas un preču piegādes standartus, tāpēc ceram, ka nākotnē šādas problēmas vairs nebūs.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Arī es iekritu. pasūtīju grūtnieču kleitu, solīja 4 dienu laikā, bet neatnāca kleita. Pēc zvana solīja tuvākajās dienās. nekā atkal .... tad atkal vīrs zvanīja un viņam pateica, ka tāda kleita nemaz nav . Piedāvāja 4 citus variantus vai naudu atpakaļ. Nu tagad gaidam,kad būs tas viens no variantiem. Pirmo reizi tik tizls serviss. No Uk prece atnāk nedēļa slaikā , kad sūtam ASDA. Neiesaku! Nav cerību saņemt nedz kleitu, nedz naudu atpakaļ.
Labdien, Anna.
Izsakot viedokli, esiet, lūdzu korekta. Jā, diemžēl, pēc kleitiņu pieveduma konstatējām, ka Jūsu izvēlētais modelis nav atrodams, tāpēc piedāvājām alternatīvus variantus. Tā kā Jums šis jautājums bija steidzams, izvērtējām apstākļus un secinājām, ka preci varat neuzspēt saņemt Jums nepieciešamajā laikā, tāpēc piedāvājām atmaksāt naudiņu, lai varat uzspēt iegādāties kleitu citur, taču Jūs atteicāties un nolēmāt gaidīt.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
NEXTMOM
Neesiet nekaunīgi un atbildiet par to ko solāt! Preci pasūtīju pirms mēneša, ilgi nebija nekādas atbildes, kad sākām interesēties, atklājās ka preces nemaza nav uz vietas, bet pēc pāris dienām būs, tā solījums pēc solījuma, kamēr mums apnika, sazinājos ar nextmom, solīja atgriezt naudu, rīt, parīt, vēl nedaudz japagaida utt. Līdz pat šim brīdim gaidu! Neiepērcieties šajā veikalā!!!
Labdien.
Paldies par Jūsu viedokli, tomēr būtu vēlams sniegt korektu komentāru. Pirkumu Jūs gaidījāt 13 darba dienas, jo viens no Jūsu izvēlētajiem produktiem tik tiešām bija beidzies, bet jaunais pievedums nedaudz kavējās. Tas pienāca pagājušajā ceturtdienā. Lai kā arī būtu, pagājušajā pirmdienā ziņojāt, ka negaidīsiet vairs un vēlaties, lai tiktu atmaksāta naudiņa un šodien maksājuma arī tika veikts.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Diemžēl arī es esmu iekritusi, iepērkoties šajā kantorī. Pasūtīju bikses un labi, ka tikai vienu lietu...Piegāde jāgaida gandrīz mēnesis, neskaitāmas reizes jāzvana, jāprasa, kad būs un tik tukši solījumi, rīt piegādāsim...Nesaprotu, kādēļ tiek piedāvāta piegāde ar kurjeru, kas visticamāk ir tas pats cilvēks, kas visu kūrē, ja ir tik plaša iespēja piegādat caur Omnivu, Latvijas Pastu utt. Galu galā jāsamaksā ir vispirms un tikai tad tiek noformēts pasūtījums. Beigās novienojāmies par peigādi caur Omnivu, norādiju konkrētu pakomāta atrašanās adresi, vienalga aizsūtīts bija uz citu adresi. Nu vnk sviests. Un pie tam bikses nebija pareizā izmērā... Zvanīju un saku, ka atsūtīts M izmērs L izmēra vietā, šis man atbild, vai tiešam Jums neder, mums tāda krava atnākusi ar nepareiziem izmēriem. Nu sorry, nav mana problēma. Tagad uz atrisinājumu varu gaidīt vēl vienu mēsesi. Pirmo reizi saskaros ar šādu paviršu un drausmīgu attieksmi pret klientu. Neiepērcieties šajā kaktu kantorī!
Hi,
Cheater [slēpt]@nextmom.lv and [slēpt]@nextmom.lv NOT PAID OUR TRANSLATION FEES
Total Amount-- 260 EURO
NON RELIABLE COMPANY WE ARE IN PROCESS TO TAKE LEGAL ACTION AGAINST THESE FRAUDSTERS