Nextmom - Krāpšana, klientu maldināšana
24.07. Pasūtīju muzikālo karuseli. Mājas lapā minētā prece bija atzīmēta kā "Pieejams". Arī šobrīd tā prece ir tur atrodama: https://goo.Gl/bucnpq
veicu pasūtījumu, uzreiz saņēmu rēķinu, kuru nekavējoties apmaksātu, un man solīja veikt preces piegādi uz omniva pakomātu.
Piegādes laiks nextmom mājas lapā minēts: "
visas preces, kas nav saistītas ar apģērbu tiek piegādātas 1 līdz 2 darba dienu laikā. " (http://nextmom.lv/piegade)
28.07. Savu preci vēl nebiju saņēmusi, sākās precizēšana un solījums preci piegādāt 31.07.
01.08. Prece joprojām nav saņemta. Un tad izrādās, ka šī prece nemaz nav noliktavā, tā ir jāpasūta. Vienojāmies, ka gaidu.
08.08. Jauna informācija - prece atnākusi, bet tieši tā, kuru pasūtīju, viņiem joprojām nav. Sāk piedāvāt citus karuseļu veidus. Precizēšana aizņem vēl papildus 3 dienas.
11.08. Vēršos pie viņiem ar lūgumu saņemt atpakaļ iemaksāto naudu. Visu laiku saņemu solījumus, aizbildinājums ar atvaļinājumu laikiem, sarežģīto naudas atgriešanas procesu, kā rezultātā - 04.09. , bet man nav ne nauda, ne prece.
Pievienot komentāru