Nextmom - Krāpšana
Pasūtīju grūtnieču jostu 24.06.2018. Pēc dienas atbild, ka it kā esot izsūtīta, vēl noprecizēja vai vēlos saņemt ar pakomātu vai kurjeru. Kā nebija tā nebija preces..rakstīju pēc dienām, vaicāju - kur prece? Atbildēja, ka kurjers iepriekšējā vakarā ielicis pakomātā, saņemšot pēc dienas. Joprojām ne ziņas, ne miņas no preces. Rakstu vēlreiz - ļoti atvainojās, teica, ka kurjers personīgi nākamā dienā piegādās. Uzdevu jautājumu - Kā tad tas ir iespējams,ja esot jau pakomātā ielikts, bet kurjers pēkšņi pats atvedīšot? Atbildi protams nesaņēmu. Apnika gaidīt, tomēr jostu prasās, nolēmu pirkt citur/ Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu. Solīja atgriezt vēlākais 06.07.2018. Naudas kā nav tā nav, un nu jau uz maniem e-pastiem arī vairs netiek atbildēts. Nemaz nerunājot par neeksistējošo tel.nr. Piebildīšu, ka šis vēl ir īsais stāsts, jo sarakstījos ar viņiem daudz un dikti.. tikai solījumi un solījumi, ka viss būs!
Zvanīju patērētājiem - esot jānogaida, kad paies 14 dienas kopš iesnieguma un tad varot rakstīt iesniegumu viņiem. Piekodināja, ka viņiem ir tiesības uz tām 14 dienām, neskatoties uz to, ka tika runāts par 3 dienām.
Protams,mana kļūda, ka nepalasīju iepriekš atsauksmes. Tagad savā 8.grūtniecības mēnesī būs lieks stress, kamēr naudu atgriezīšu. Kā nekā prece maksāja gandrīz 30 euro (kopā ar piegādi).
Tajos pašos patērētājos man tieca, ka viņi var arī vairs negribēt man atbildēt, bet naudiņu var pārskaitīt tāpat. Ko nozīmē negribēt vairs atbildēt? Tas ir uzņēmums, klientu serviss, viņiem IR jāatbild! Šajā gadījumā nu jau dienas 5 pilnībā tieku ignorēta, pat tukšo solījumu vairs nav.
Pievienot komentāru