Newmood - Bojājums
Pasūtīju sandales, kas pēc pāris dienu valkāšanas izrādijās brāķis un saplīsa.
Ilga un murgaina procesa laikā (2 nedēļas) tās beidzot sanāca aizsūtīt atpakaļ.
Bet izrādās šī "firma" preci nemaina un arī neatdod naudu. Vienīgais argument - apavi ir valkāti. Tad kādā loģiskā veidā man zināt, ka prece ir brāķēta? Skatoties uz to? Glabājot plauktā tas parādās?
Ne vienu vien reizi ir sanāci saskarties ar ar brāķi tieši apavos, visi veikali bez ierunām samaina un atvainojās. Tāpēc arī turpmāk droši izvēlos šos veikalus un zīmolus.
Newmood klientu serviss ir zem katras kritikas un tiek tieši pārkāptas patērētāja tiesības.
Dāmas uzmanamies - ja kaut kas notiks, uz atbalstu no newmood necerat. Tikai kategoriskas atbildes epastos, kas labi ja reizi pāris dienās pienāk (varbūt liels daudzums klientu, kas sūdzās?)
Komentāri (1)
Tieši tāda situācija (nav apavi, cits produkts). Raksta kā var piedāvāt garantijas remontu - ignorē patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Uzrakstīju iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, jo ar newmood.lv klientu servisu nav iespējams neko atrisināt. Bez jebkādiem argumentiem un paskaidrojumiem atraksta, kā preces apmaiņa un naudas atgriešana par valkātu preci nav iespējama.