www.sudzibas.lv Neostore apkalpošanas kvalitāte

neostore.lv - apkalpošanas kvalitāte

Ja kāds gribēs iegādāties sadzīves tehniku, tad internet-veikals neostore.lv sākumā Jūs nomarinēs 24 stundas, lai pēc tam svinīgi paziņot: "Mums ļoti žēl, bet noliktavā prece būs pēc mēneša". Pie tam sazvanīt viņu klientu apkalpošanas centru nav iespējams, vai aizņemts, vai klausli neceļ, tāpēc pārbaudīt preces esamību elementāri nav iespējams. Es pie viņiem jau "nopirku" tējkannu, gludekli un veļas mašīnu.

N

Komentāri (25)

C capsx 18.07.2012

neatbild gan jaa
sviesc ... :)

C capsx 18.07.2012

sazvaniit nevar
pasuutiijums netiek apstraadaac ...
sviesc ... :)

W werkis2 03.07.2013

Nezinu, pagaidām sūdzēties nevaru, apkalpošana bija laipna, ātri dabūju preci - 2 dienu laikā, nekādu problēmu. Vienīgais par ko varu sūdzēties ir briesmīgā mājaslapa, bet savādak viss ok.Un galvenais zemas cenas .

P peka1 13.10.2014

Riebīga attieksme un veikalā reāli preces nav. Nezinu uz ko tādi veikali turās.

S Saldētava 13.07.2016

Cūkkūts kantoris, nevienam neieteiktu. Sazvanīt nav iespējams ne pa vienu no 3 minētajiem telefoniem, nav ne jausmas, kad pasūtījumu varētu izpildīt, nācās anulēt

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes