Neoshop.lv - Preces piegādā nepareizas
Neoshop.lv pasūtīju Termoveļu un termozeķes. Ar pasta staciju. Man bija jābūt komplektā augšai un buksēm.Viss jau it kā bija, tikai bikses ne no īstā komplekta, nevis aukstam laikam ar 2 sniegpārsliņām, bet vēsam ar vienu.Arī zeķes bija viena par nummuru mazāka par otru! Tas viss jau pirmajā iepirkšanās reizē!!!
Komentāri (2)
Cien. GUAD!
Liels paldies par Jūsu komentāru!
Diemžēl mums trūkst datu, lai identificēt Jūsu pasūtījumu un atrisināt izklāstīto problēmu, līdz ar to lūdzam Jūs sazināties ar mūsu veikalu un mēs noteikti atradīsim risinājumu šai situācijai (t. 67464993, 28330222, [email protected]). Pieļaujam, ka runa iet par Norfin termoveļu un tad šajā gadījumā Jūsu minētā "sniegpārsliņa" uz biksēm ir vienkārši daļa no zīmola attēla (skat. pievienoto attēlu) un tā nav apģērba termāla režīma identifikators, bet attiecībā uz zeķēm gaidām no Jums ziņu, lai varētu pēc iespējas ātrāk veikt nekorekta izmēra maiņu.
Ar cieņu, neoshop.lv komanda.
Pasūtiju no Neoshop.lv galdu! Uz e-pastu atnāca ziņa, ka viņiem šis galds nav! Un kad manu pārskaitīto naudu, atskaitīs man atpakaļ 1-2 darba dienu laikā. 24.08.2018 man atnāca ziņa. Šodien jau ir 30.08.2018. Tā arī nauda nav pārskaitīta!