Nelaipna , Neprofesionāla Attieksme, - Slikts serviss
Stāsts par nebūšanām ar matemātikas skolotāju Mairu Tukleri, kura māca šo priekšmetu diezgan lielā mērā bezatbildīgi un ar lielu augstprātību. Varu izteikt savu piedzīvoto par šo skolotāju, kura izrādījās, bija arī klases audzinātāja. Viss bija labi, līdz ko, kad visa klase devāmies ekskursijā, šī skolotāja kļuva aizdomīga, jo, pirmkārt, viņa pret mani izturējās citādāk nekā pret pārējiem (teica, ka es esmu izlutināts, kaut gan es tāds neesmu. Vēl, ko es vēlos piebilst, ir tas, ka klasesbiedri ( Madara Grāpe, Kristiāns Šostaks, Emīls Abrickis, Lāsma Bušmane u.c.) , katru starpbrīdi smēķē cigaretes gan parastās, gan elektroniskās, kas norāda, ka viņi ir izlutināti nevis es, jo var iztērēt naudu tam, kas nemaz nav nepieciešams, lai dzīvotu.) Sākumā, kā pienākas, es šo skolotāju vienmēr sveicināju, bet tad kad viņa mani neieredzēja ( Ne ņēma vēra manas ļoti labās atzīmes, ne novērtēja man neatlaidību attiecībā uz mācībām) tad sveicināju viņu retāk. Reiz, kad astoņos no rīta gāju uz pirmo stundu, gaitenī sastapos ar šo skolotāju un protams taā brīdī nepasveicināju, jo man bija jāskriem uz stundu. Vēlāk, kad mums bija kopīga stunda, tad šī skolotāja izbļāva uz mani savas niknās dusmas. Tas ir nožēlojami... Man patika tas, ka bija regulāras konsultācijas, kuras es gandrīz vienmēr arī apmeklēju. Bet pareizi nebija tas, ka vien skolēns, kurš teica: “Es neko no šīs risinājuma gaitas nesaprotu, lūdzu, paskaidrojiet !” Savukārt viņa atbildēja: “ Ja tu neko nesaproti, ej mācīties no pirmās klases!”Es uzskatu, ka tā ir nekaunīga cilvēka izsmiešana un apkaunošana no skolotājas- Mairas Tukleres puses.Pirms pavasara brīvlaika sākuma, es , kad klases stundā teica, lai uzdod jautājums , kuri nav skaidri, pajautāju vienu jautājumu. Beigu beigās, kad jautājums izskanēja klase sāka smieties un skolotāja mani diemžēl neaizstāvēja. Ko es vēl ievēroju: Šai skolotājai ļoti nepatīk, ka , piemēram, 6 uz labo uz 10 vai 6 uzlabo uz 8 bet šeit run a ir par visiem pārējiem priekšmetiem, nevis viņas matemātiku. Citās skolās nekādu iebildumu par atzīmju uzlabošanas iespējāsm nedrīkst būt. Tā jau ir sava veida diskriminācija. Galu galā , ja cilvēks atkārto un samācās no galvas vēlreiz, apliecienot savu neatlaidību, viņš ir gudrāks nekā tie kuri kā nu katrs uzraksta uz aizmirst! Es, ejot šajā klasē, ievēroju vēl to, ka ja pat vienreiz slimības dēļ neaiziet uz kontroldarbu, viņa burtiski bļauj uz skolēniem virsū, kaut ir ārsta apliecinājums par kavētajām dienām. Novēroju klasē šādu sistēmu, kas ir jau radusiem viņas augstprātīgās attieksmes rezultātā: Skolēnu attieksme pret šo skolotāju ir tāda pati , kāda tā nāk no viņas. Pedagogu profesionālās ētikas pamatprasību uzskaitījumā ir teikts, ka: “Skolotājs ciena skolēna personību ar tā savdabību, katrā skolēnā saskata pozitīvās īpašības un veido savas attiecības ar viņu”. Secinu, ka Skolotāja Maira Tuklere savus pienākumus pilnībā nepildīja, jo nemitīgi saskatīja tikai negatīvo un izturējās augstprātīgi uz vairākiem skolēniem, arī mani. Vēlos uzslavēt pārējo priekšmetu skolotājus, kuri tik tiešām bija atbildīgi un darīja savu pienākumus no sirds: (Ekonomikas un sociālo zinību skolotāju- Ivetu Kondrāti, Ķīmijas n sk.- Ritu Kalniņu, Bioloģijas- Līgu Neimani, Krievu valodas- Antoņinu Pilieni,
//e- pasta adrese, pret kuru versta sudziba: [slēpt]@gmail.com//
Komentāri (16)
Esmu macijisies pie sis skolotajas, pilnīgi nepiekrītu sūdzībai! Laba un gādīga skolotāja, taja pašā laikā nelec pēc skolnieku stabules. Lauma - mekle problemu sevi, nevis vaino visus apkart. Tapat neko labu par Tevi neliecina klasesbiedru vardu publicesana, skaties pati uz sevi, nevis nosūdzi citus, vini nav vainigi, ka Tu neka citadi nespej izcelties, ja ir tads stress, varbut verts aiziet pie psihologa. Skolotajai velos pateikt paldies par darbu, kas tika darits, skolas laiks palicis prata tikai ar labam atminam!
Viņai ir lepnība. No sevis iedomājas, ka var bļaut uz citiem. Viņa pat atbalsta alkohola lietošanu tualetē. Viņai , viss , kas notiek skolā ir vienalga. Es domāju, ka viņa nav kompetenta savā jomā, jo viņai piemīt dažas ļoti sliktas rakstura īpašības, savukārt, man tādu nav!
kas te notiek?
Cilveekam personibas dalisanas, apaksa parakstiijies ka Lauma, bet teksta sakuma ir Laumis :D
Dzivee ar iezubritu matematiku talu netiksi,valodas maacies!
“Skolotājs ciena skolēna personību ar tā savdabību, katrā skolēnā saskata pozitīvās īpašības un veido savas attiecības ar viņu”
Un kā ar pašu skolēnu? Visticamāk, ka vidusskolēns, tātad pieaudzis cilvēks! Ar kādām tiesībām pats skolēns publicē,visticamāk nepilngadīgu, klasesbiedru vārdus un uzvārdus interneta vidē? Tā ir attiecību veidošana? Es esmu tāds nabadziņš visi man tagad parādā? Valsts? Vecāki? Skolotāji? Skolotājam maz rausta vai Tu pabeigsi skolu vai nē, to Tev vajag pašam...
Lai šo bērnu vecāki patiesībā zinātu, kam tiek iztērēta pusdienu nauda.
Es atvainojos esmu viens no pieminētajiem "bērniem" un es tajā laikā pati pelnīju savu naudu tākā nevajag atteikties no atbildības, ja skaidri zinat, ka vienkārši cenšaties novelt vainu uz citiem.
Zinu šo skolotāju, diemžēl viņa tāda ir.
dzenīt pls
Sveiki.
Lūdzu izņemt minēto klasesbiedru vārdus no publiskā raksta - tā nav jūsu darīšana vai viņi pīpē, bet uzbrukt viņiem un nosaukt pilnos vārdos ir nevajadzīgi un nesmuki, pat nesmukāk kā pīpēt.
Ak nē, Dzenīt, skolotājai tu nepatiki! Šausmas! Ir pagājis gads kopš tev vairs nav viņa jāredz, ko tu vēl cepies? Vēl gribēju tev paskaidrot, ka skolotāja tevi uzskatīja par izlutinātu, jo tu PIEPRASĪJI pārrakstīt kontroldarbus, par kuriem viņa vēl priekš tam brīdināja, ka nebūs pārrakstāmi... Bet baigi forši nosaukt savus vecos klasesbiedrus vārdos ne? Zini, kas vēl nav nepieciešams dzīvībai? Kafija. Jā, tava mīļotā kafija! Un drēbes un telefons un viss kas cits, takā labāk paklusē!
Vai tad tu dzīvo bez drēbēm un telefona?! Tā kā mēs esam vienādu un neesam izlutināti:)
Tieši tā! :D
Bez drēbēm ! Ārprāts! Tu noteikti neesi kails! Mūsu rīcībā esošā informācija liecina, ka tev ir telefons Huawei Y3II un tavs telefona numurs ir ******5*
Nēnē es biju domājusi, ka, tieši tā - mēs visi esam izlutināti :D
Labdien!
Es absolvēju Natālijas Draudziņas ģimnāziju 2008. gadā un par skolotāju Mairu Tukleri varu teikt tikai pašus labākos vārdus. Skolotāja spēja vienlīdz labi strādāt gan ar klases gaišākajām galvām, gan tiem, kam matemātika tik viegli nepadevās. Viņa spēja motivēt katru skolēnu, kas rezultējās ar lieliskiem eksāmenu rezultātiem un ļoti labiem pamatiem un iespējām uzsākt studijas augstskolā. Jā, mācību stundās viņa varēja būt asāka pret skolēniem, kas neklausījās vai nodarbojās ar nesaistītām lietām, taču mēs ātri vien sapratām, ka matemātikas stundas būs tās, kurās mēs klausīsimies un iedziļināsimies, nevis klačosimies un skatīsimies telefonos. Šāda disciplīna arī ļāva sasniegt iepriekš minētos rezultātus.
Skolotāja Tuklere ir ne tikai lielisks pedagogs, bet arī ārkārtīgi jauks un sirsnīgs cilvēks. Es katru gadu cenšos apciemot viņu skolotāju dienā vai pirmajā septembrī, un varu teikt, ka viņai rūp katrs skolēns, ko viņa kādreiz ir mācījusi- skolotāja vienmēr apjautājas par to, kā klājas arī pārējiem klasesbiedriem. 10 gadus pēc skolas absolvēšanas man tuvam cilvēkam ļoti vajadzēja palīdzību matemātikas jautājumos, lai varētu pabeigt vidusskolu. Neskatoties uz savu aizņemtību, skolotāja Tuklere uzreiz piekrita palīdzēt. Un tikai pateicoties viņas labsirdībai, pacietībai un pedagoģiskai pieredzei mēs tikām galā ar vidusskolas eksāmenu, kas cilvēkam pavēra krietni lielākas iespējas tālākā darbībā. Es būšu mūžam pateicīga skolotājai Tuklerei par šo nesavtīgo palīdzību!
Nu jau vairākus gadus es pati strādāju augstākās izglītības iestādē un man ir kas sakāms par mūžīgajiem darbu "pārrakstītājiem". Uzskatu, ka darbu (kontroldarbu vai ieskaiti) var pārrakstīt tikai tad, ja skolēnam tik tiešām ir attaisnojošs iemesls, kāpēc iepriekš tika sasniegti slikti rezultāti. Te runa var būt par ilgstošu slimošanu (nepieciešams uzrādīt slimības lapu) vai nopietniem ģimenes apstākļiem, kas, vēlreiz usveru, ilgstoši nav ļāvuši skolēnam sekot līdzi apgūstamai vielai un sagatavoties pārbaudījumam. Pārējie iemesli ("man nebija laiks", "es nepaspēju", "man nepaveicās") nav ņemami vērā, galvenokārt, divu iemeslu dēļ:
1. Tā ir netaisnība pret pārējiem skolēniem, kas laicīgi gatavojušies pārbaudījumam un kam iepriekš nav bijusi iespēja uzdevumus apskatīt (kā tas ir pārrakstīšanas gadījumā);
2. Tā ir lieka skolotāja laika kavēšana, kurai nebūtu jālabo katrs kontroldarbs 3 vai 4 reizes, kas, diemžēl, ir realitāte gadījumos, kad skola vai skolotājs pieļauj brīvu kontroldarbu pārrakstīšanu.
Ja tas ir viens kontroldarbs, tad tas daudz nemainīs un ir jākoncentrējas nākamajam pārbaudījumam. Ja tie ir vairāki kontroldarbi, tad problēma ir vielas apguvē. Tādā gadījumā padziļināti jāmeklē cēlonis, kas skolēnam traucē to paveikt. Varu noteikti teikt, ka skolotājas pedagoģiskā pieredze nebūs cēlonis, taču viņa noteikti būtu gatava palīdzēt pat gadījumos, kad skolēnam ir nopietni mācīšanās traucējumi.
Visbeidzot, pirms tēlot juristu un atsaukties uz "Pedagogu profesionālās ētikas pamatprasību uzskaitījumu" ieteiktu pārlasīt skolas iekšējās kārtības noteikumus vai Izglītibas likuma 54. pantu, kurā ir aprakstīti izglītojamā pienākumi. Pirms rakstīt bērnišķīgas kļauzas un bojāt skolas un skolotāja reputāciju, apdomājiet, vai pati esat ievērojusi visus pienākumus, kas attiecas uz skolotāja un izglītības iestādes diskreditēšanu un pieklājības ievērošanu. Lai gan izskatās, ka lielas jēgas no tā nebūs, ņemot vērā ka ar kritisko domāšanu Jums ir švaki.