Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Atteicās braukt pēc zvana
Izsauca ātro palīdzību, atteicās ierasties. Sakot, ka mēs nebraucam tikai noklausīties jūs, kaut es viņam pateicu ka man arī sāp visa krūtis, temperatūra ir trīs dienas un ļoti briesmīgs klepus. Ja jums patiešām paliks slikti (piemēram, mirsiet) , tad zvaniet, tā viņi atbildēja.
Komentāri (2)
Mani kā atbildīgu pilsoni ļoti uztrauc tas, ka mani līdzpilsoņi nezina, kādos gadījumos jāizsauc NMPD. Jums ir pieejams internets, tad nu informēju: "Uz ārkārtas tālruni ‘113’ jāzvana situācijās, kad cilvēka dzīvība ir apdraudēta un palīdzības saņemšanā izšķirošas ir minūtes" (avots: https://www.nmpd.gov.lv/lv/kad-zvanit-113). Šis nav tas gadījums, ja šādā stāvoklī esat jau 3.dienu. Ko darīt, ja nepieciešama steidzama, bet ne neatliekama saslimšana? "Darba laikā ieteicams konsultēties ar savu ģimenes ārstu, savukārt vakaros un brīvdienās, zvanīt Ģimenes ārstu konsultatīvajam tālrunim, doties pie dežūrārsta vai steidzamās medicīniskās palīdzības punktu mediķiem" (ibid.)
Tad princips īsumā:
"Man, iespējams, ir veselība problēma" => ģimenes ārsts.
"Man jau varākas dienas ir nopietna veselības problēma" = > slimnīca.
"Es nomiršu, ja nesaņemšu palīdzību 5min laikā"= NMPD.
Es ļoti lūdzu lieki nenoslogot 113, kā arī brigādes! To nav daudz! Katrs gadījums, kad NMPD ierodas uz nepamatotu izsaukumu, liedz palīdzību cilvēkam, kam tā patiešām nepieciešama! Lūdzu, izlasiet līdz galam avotu.
Bet, ja es elpot nevaru tad ko man darīt? Ja man pat runāt grūti. Ja crb saka uzsaukt neatliekamo, bet neatliekama atteicās? Un vienīgi, kas man pieņēma šodien, tas ir infekcijas slimnīca, kur man palīdzēja. Un jā, KATRS GADĪJUMS IR ATŠĶIRĪGS. Es nezvanīju tāpēc ka man parastā saslimšana. Es zvanīju, kad man plika ļoti slikti.