My bike - Briesmīga komunikācija un attieksme
Komunikācija ar klientu bija uzbrūkoša un attieksme tāda, ka klientam ir jālūdzas, lai kaut ko pārdotu. Cenu zīmes nebija norādītas uz visām lietām un pēc lūguma parādīt, kas ir no vajadzīgās lietas, ritenis tika iestumts darbnīca un sāka likt virsū, bet par cenu tika paziņots ka lieta jau bija uzlikta uz riteņa, kas nebija samērīga. Pasakot ka neņems, jo cena ir par lielu tika uztaisīta scēna par to, ka tagad viņam jāņem nost un lai tagad riteni atstāj līdz rītam un viņam nav laika utt. Uz norādi ka netika prasīts uzstādīt, bet no sākuma parādīt cilvēks klaji un bezkaunīgi sāka melot, apgalvojot, ka itkā norādīju, bet uzstādīta detaļa nebija nemaz izlikta tirdzniecības zālē. Apnika šī uztaisītā scēna un noņemu pats un atdevu atpakaļ. Uzmanieties pircēji, ka nenonāktas situācijā ka bez klienta saskaņojuma tiek izdarītas lietas un pēc tam pieprasa maksāt dārgi un ja neņem tad pārdevējs, ja tā viņu var saukt uztaisa scēnu un spēlē uz jūtām, lai tikai izspiestu samaksāt par jau izdarit lietu. Pirms sāk darīt vienojaties par cenu.
Komentāri (1)
Par cenu vienmēr ir jāvienojās pirms darījuma.